technetium Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 In tegenstelling tot een big shot, kruisboog etc. valt een pneumatisch lijnwerptoestel niet onder de wapenwet. Die kun je dus zonder problemen gebruiken bij boomcaches. Sinds ik het ding heb is het vervelendste van boomklimmen (ervoor zorgen dat het touw in de boom komt) weer leuk. Omdat ik nog wat materiaal over heb van mijn experimenten kan ik een aantal extra Willem IV's maken. Deze verkoop ik voor 75 euro per stuk. Verder zijn er nog wat opties voor zaken die mij relatief veel tijd kosten om te maken/regelen waar van ik adviseer om dat zelf te regelen, maar voor een gepaste financiele vergoeding wil ik dat ook voor je regelen. Verzend- en verpakkingskosten: 10 euro Fietsventiel: 10 euro Projectiel: 10 euro Vliegertouw: 10 euro Bezemsteel: 5 euro Zie ook: http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=4245253 Instructie voor gebruik: Zie de fotos bij mijn log van De Houthakker #06: www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=ddf43021-eb79-4df3-8f80-d30d424b4933 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Is me te duur; ik wacht wel tot je je eigen lijnwerper ergens kwijtraakt, zoals je wel vaker overkomt. Antarctica (eerlijke vinder) 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 10 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ik kan niet in je portemonnee kijken. De hogere prijs wordt vooral veroorzaakt omdat ik PVC gebruik dat een druk van 16 bar kan weerstaan (behalve het dopje waar het ventiel mee vast zit, dat is ontworpen voor 10 bar, en daar heb je dan meteen ook de veiligheid zitten) De strategie om te wachten tot ik iets ergens kwijtraak kan ik begrijpen Maar jij bent toch niet iemand die TB's achteroverdrukt? http://coord.info/TB519AJ Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 De TB laat ik natuurlijk verder reizen, aan een klappertjespistool of zo. Antarctica 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 10 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ter informatie: Een (gebruikt) projectiel ziet er zo uit: Een duikgewicht van 500 gram plus wat "duck"tape. Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 (bewerkt) @tech. Verwijzen naar een log op een site die vandaag totaal onbereikbaar is is natuurlijk minder smart. Maar ziet er wel vet uit. Kun je niet gewoon de bouwtekeningen online zetten? 10 augustus 2013 bewerkt door MacDD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Katapult misschien handig ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefmen Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Katapult misschien handig ? Katapult is verboden volgens de wet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Katapult is verboden volgens de wet. Geocachen is een stiekem spelletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefmen Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Katapult is verboden volgens de wet. Geocachen is een stiekem spelletje. ik zeg dat het verboden is volgens de wet. maar als persoon zeg ik dat je hem gewoon moet gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Te koop: GPS-gestuurde katapult. Voer de coördinaten in en raak de cache! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 WNF is ingelicht. Ik heb veel geduld, maar de aap die nu uit de mouw komt, krijgt nog een @. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Graag weer on topic. Als we allemaal zo'n dildoblazer kopen heeft TC de aap binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 TC je kunt de boom in ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden