Spring naar bijdragen

Taal Instelling


Bockereyders

Aanbevolen berichten

Geen idee of dit een storing betreft en of meer mensen hier last van hebben?

Maar sinds 1 week staat mijn taalinstelling altijd in het Engels. Rechts boven in beeld zet ik het dan weer naar Nederlands. En ook in mijn account details staat mijn taalvoorkeur gewoon altijd op Nederlands. Toch heb ik elke keer als ik Geocaching.com opstart alles weer in het Engels staan. Terwijl ik niks delete van cookies etc. Het maakt ook niks uit welke pc ik gebruik. Want ik kan gebruik maken van 3 pc's, tablet en gsm maar overal staat het telkens in het Engels.

Meer mensen hier last van of iemand enig idee hoe dit op te lossen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het probleem is gerapporteerd op het forum van Groundspeak en is nog NIET opgelost.

Prefered language is set to default after relogin

 


I've confirmed this issue as well and have notified our engineering team. There was a change to the account service over the weekend and that might be a reason that this has occurred.
bewerkt door DanPan
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je toevallig c:geo gebruikt op een table of phone dan staat in hun helpfile hoe dat komt.

 

c:geo is gratis en open source zonder advertenties en dergelijke, ze hebben dus geen inkomsten. Groundspeak vraagt echter een behoorlijk bedrag om hun API te mogen gebruiken. Om dit te omzeilen maakt c:geo gruik van de webinterface maar moet die dan wel op engels zetten om taalproblemen uit te sluiten. Het zou netter zijn als ze het voor elkaar krijgen om na gebruik weer de oorspronkelijk instelling te herstellen.

 

Echter heb ik dat kleine taal ongemaak graag over voor die goed werkende en goed doordachte app.

bewerkt door bjorri
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stel voor dat jullie ook een melding maken in dit draadje Prefered language is set to default after relogin op het forum van Groundspeak.

 

Zo komt er meer druk op de ketel en wordt het probleem mss sneller aangepakt en opgelost.

Als dit probleem door c:Geo komt, en er zijn genoeg klachten, ddan kan het wel eens het einde van c:Geo betekenen. Bedenk dus wat je wilt voordat je klaagt...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dit probleem door c:Geo komt, en er zijn genoeg klachten, ddan kan het wel eens het einde van c:Geo betekenen. Bedenk dus wat je wilt voordat je klaagt...

 

Ik gebruik geen c:geo.

 

Zoals je in post #3 kan lezen wordt het probleem veroorzaakt doordat GS een aanpassing gedaan heeft aan hun accountservice en wordt het probleem (bij mij althans) NIET veroorzaakt door c:geo.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...