Bockereyders Geplaatst 2 juli 2013 Geplaatst 2 juli 2013 Geen idee of dit een storing betreft en of meer mensen hier last van hebben? Maar sinds 1 week staat mijn taalinstelling altijd in het Engels. Rechts boven in beeld zet ik het dan weer naar Nederlands. En ook in mijn account details staat mijn taalvoorkeur gewoon altijd op Nederlands. Toch heb ik elke keer als ik Geocaching.com opstart alles weer in het Engels staan. Terwijl ik niks delete van cookies etc. Het maakt ook niks uit welke pc ik gebruik. Want ik kan gebruik maken van 3 pc's, tablet en gsm maar overal staat het telkens in het Engels. Meer mensen hier last van of iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Team Chaos74 Geplaatst 2 juli 2013 Geplaatst 2 juli 2013 Ja daar hebben wij ook last van, vind ik ook wel vervelend. Al kunnen wij goed overweg met de engelse taal, zou ik het fijn vinden als onze instellingen weer blijven staan.
DanPan Geplaatst 2 juli 2013 Geplaatst 2 juli 2013 (bewerkt) Het probleem is gerapporteerd op het forum van Groundspeak en is nog NIET opgelost.Prefered language is set to default after relogin I've confirmed this issue as well and have notified our engineering team. There was a change to the account service over the weekend and that might be a reason that this has occurred. 2 juli 2013 bewerkt door DanPan 1
bjorri Geplaatst 2 juli 2013 Geplaatst 2 juli 2013 (bewerkt) Als je toevallig c:geo gebruikt op een table of phone dan staat in hun helpfile hoe dat komt. c:geo is gratis en open source zonder advertenties en dergelijke, ze hebben dus geen inkomsten. Groundspeak vraagt echter een behoorlijk bedrag om hun API te mogen gebruiken. Om dit te omzeilen maakt c:geo gruik van de webinterface maar moet die dan wel op engels zetten om taalproblemen uit te sluiten. Het zou netter zijn als ze het voor elkaar krijgen om na gebruik weer de oorspronkelijk instelling te herstellen. Echter heb ik dat kleine taal ongemaak graag over voor die goed werkende en goed doordachte app. 2 juli 2013 bewerkt door bjorri
Bockereyders Geplaatst 2 juli 2013 Auteur Geplaatst 2 juli 2013 Ligt dus niet alleen aan mij kennelijk. Ben benieuwd wanneer het probleem verholpen is.
wolojoli Geplaatst 2 juli 2013 Geplaatst 2 juli 2013 Groundspeak vraagt echter een behoorlijk bedrag om hun API te mogen gebruiken.De API van Groundspeak gebruiken is gratis. C:Geo heeft andere redenen waarom ze de API niet gebruiken. Je kunt het nalezen op: http://faq.cgeo.org/#1_21 1
DeBoer Geplaatst 2 juli 2013 Geplaatst 2 juli 2013 Heb er ook al een tijdje last van. Ik dacht dat het aan mij lag. Blij dat het niet zo is en hoop dat het snel opgelost is.
DanPan Geplaatst 2 juli 2013 Geplaatst 2 juli 2013 Ik stel voor dat jullie ook een melding maken in dit draadje Prefered language is set to default after relogin op het forum van Groundspeak. Zo komt er meer druk op de ketel en wordt het probleem mss sneller aangepakt en opgelost.
wolojoli Geplaatst 2 juli 2013 Geplaatst 2 juli 2013 Ik stel voor dat jullie ook een melding maken in dit draadje Prefered language is set to default after relogin op het forum van Groundspeak. Zo komt er meer druk op de ketel en wordt het probleem mss sneller aangepakt en opgelost. Als dit probleem door c:Geo komt, en er zijn genoeg klachten, ddan kan het wel eens het einde van c:Geo betekenen. Bedenk dus wat je wilt voordat je klaagt...
DanPan Geplaatst 2 juli 2013 Geplaatst 2 juli 2013 (bewerkt) Als dit probleem door c:Geo komt, en er zijn genoeg klachten, ddan kan het wel eens het einde van c:Geo betekenen. Bedenk dus wat je wilt voordat je klaagt... Ik gebruik geen c:geo. Zoals je in post #3 kan lezen wordt het probleem veroorzaakt doordat GS een aanpassing gedaan heeft aan hun accountservice en wordt het probleem (bij mij althans) NIET veroorzaakt door c:geo. 2 juli 2013 bewerkt door DanPan
DanPan Geplaatst 10 juli 2013 Geplaatst 10 juli 2013 Het probleem met de taalinstelling is door Groundspeak gisteren opgelost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden