TEAM-Koekwous Geplaatst 28 juni 2013 Geplaatst 28 juni 2013 Dag lieve mensen, Ik ben opzoek naar gps systeem voor het geocachen. Helaas heb ik niet zo'n groot budget en daarom heb ik ook geen voorkeur voor een type of merk. Het zou wel fijn zijn als het gps apparaat een 3 assen kompas zou hebben, maar ik weet ook niet of dit haalbaar voor mijn budget. Ik hoor het graag als iemand nog een leuk gps apparaat'tje heeft liggen voor weinig. Al vast heel erg bedankt Met vriendelijke groet, Wendy Smolders
gluppie Geplaatst 28 juni 2013 Geplaatst 28 juni 2013 Bij bever verkopen ze de garmin Etrex10 voor 100 euro. weet niet of dat iets voor je is, maar dan heb je wel een nieuwe.......
DeBoer Geplaatst 28 juni 2013 Geplaatst 28 juni 2013 ...en ik ben in het bezit van zo'n Etrex 10. Ben er heel blij mee, ik kan er van alles mee en ik vind er alles mee. Wat wil je nog meer??
Van Stolk Geplaatst 28 juni 2013 Geplaatst 28 juni 2013 Etrex gebruik ik soms ook nog in plaats van mijn gpsmap. Maar hij heeft geen 3 assen kompas. Je vind er wel alles mee.
henk76 Geplaatst 26 juli 2013 Geplaatst 26 juli 2013 Ik loop ook met een Garmin Etrex 10 maar die werkt voor mij als beginner perfect. De sport is ook wel om zonder kaarten op je gps te zoeken.
Martinus1000 Geplaatst 26 juli 2013 Geplaatst 26 juli 2013 Ik heb recent op marktplaats een Dakota 10 op de kop getikt voor 60 euro, kwestie van geduld hebben èn een beetje geluk natuurlijk. Gèèn drie assen, maar wel ruimte voor een OSM kaart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden