Spring naar bijdragen

Wat Moet Ik Hier Nou Van Vinden?


hidde109

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Beetje naïef misschien om te denken dat een notitie van een tekenfilm kuikentje zoden aan de duik zet waar een e-mail van de reviewer bot vangt (het posten van een Needs Archived zou in mijn ogen logischer zijn omdat dan ook de reviewer wordt geattendeerd). Maar verder ... ach het ziet er op het moment allemaal vrij vriendelijk en onschuldig uit. Wel heel sneu overigens dat iemand speciaal voor dat doel een account aanmaakt terwijl dergelijke notities natuurlijk prima onder de eigen teamnaam gepost kunnen worden.

 

Enne ... mocht Geo Calimero meelezen ... wat bedoel je met Zwitserse Rode Kruis? Het kruis van het Needs Maintenance attribuut is immers wit op een rode achtergrond (en dus vergelijkbaar met het witte kruis van de Zwitserse vlag). Groundspeak heeft er overigens slim aan gedaan om niet voor een rood kruis te kiezen, want:

 

As specified by the Geneva Conventions, the four recognized emblems [Red Cross, Red Cresent, Red Crystal, and Red Lion with Sun] are to be used only to denote the following:
- facilities for the care of injured and sick armed forces members;
- armed forces medical personnel and equipment;
- military chaplains;
- International Red Cross and Red Crescent Movement organizations such as the International Committee of the Red Cross (ICRC), the International Federation of Red Cross and Red Crescent Societies (IFRC), and the 185 national Red Cross and Red Crescent societies.
In order to ensure universal respect for the emblems, the Geneva Conventions obliged their signatories to forbid any other use of the names and emblems in wartime and peacetime.

Bron: Wikipedia
bewerkt door Triskelle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was deze persoon ook al tegengekomen in een logje.

Volgens mij moeten we dit gewoon aan de reviewers en de cachers zelf overlaten, ook al is het misschien goed bedoeld.

Ik plaats tegenwoordig wat sneller een "needs maintenance", bijv. bij een natte logrol. Dan moet er in elk geval altijd een actie volgen en zo niet, dan van de reviewer. En dat lijkt me eerst voldoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik erger me meer aan de needs archief logjes als een logrol gewoon vol is.

 

Inderdaad een beetje overdreven.

Mits de CO al tijdenlang niet reageert op Needs Maintenance logjes en de rol al heel lang niet meer te beschrijven is. Wil je er als CO niks aan doen dan mag de plek geruimd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sommige mensen kunnen vrij heftig reageren als ze ergens op aangesproken worden, ook als het een vriendelijk bedoelde opmerking is. Dat zal ongetwijfeld de reden geweest zijn voor Geocalimero om een alter ego te gebruiken, net zoals de meeste reviewers dat ook doen ipv hun eigen teamnaam te gebruiken.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Klopt Tuurontour, ik ben met je akkoord. Trouwens, het voorbeeld dat helemaal boven deze post is gebruikt, is wel effectief.

Calimero post een note en de dag er na werd deze nagekeken.

 

Ik volg de rest ook wel als ze zeggen: je kan dit evengoed onder je eigen teamnaam doen en een needs maintenance logje achterlaten maar blijkbaar gebruikt Calimero liever een 'schuilaccount' om zo witte-ridder-gewijs een beetje te vechten tegen de iets nonchalantere leggers...

Maar misschien moet hij dan toch maar reviewer worden ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...