Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het vreemde op dit forum is, dat bij elk draadje een aantal randdebielen denken hun standpunten duidelijk te moeten maken.

Antarctica

Fijn, dat je mensen, die tenminste een standpunt hébben, op zo'n sympathieke wijze kwalificeert.... Hoe moet je dan het volk, dat hier dagelijks rondschuift zónder überhaupt een mening te ventileren dan wel niet classificeren? Het lijkt me een onmogelijke opgave.....

Geplaatst

En Tabak zal wel in een deuk hebben gelegen, want hij heeft een partijdig gevoel voor humor.

Een deuk is een groot woord, maar ik vond het wel grappig ja.... Als jij het had geschreven, had ik het overigens ook leuk gevonden..... Dus.... Leef je uit zou ik zeggen!

Geplaatst

Diederikus kerel, je heb helemaal gelijk, hij was toendertijd opgezet om mede geocachers te ontmoeten, wat er tevens voor zorgde dat het enkele jaren geleden bijna zijn ondergang werd.

als je er echt geintreseert in ben wil ik jou de hele geschiedenis wel eens vertellen hoe het zat en hoe het nu zit

Barny

Diederikus is vast niet de enige onder de nieuwkomers, die geïnteresseerd is.... Barny, leef je uit en maak er een superverhaal van, waar we met z'n allen van kunnen smullen en watertanden.... Mooie, sappige verhalen.....daar is dit forum voor!!!

Geplaatst

Oh, nu heb ik in de peiling hoe het zit met lamballen.Diederikus had er in zijn mooie draadje Chez Diederikus *** de Franse term voor gebuikt.

Ik dacht dat lamballen te maken had met posts die niets met het thema te maken hebben. In dit draadje wordt daar geen probleem van gemaakt, wordt het zelfs toegejuichd.

De scheidslijn tussen lamballen en een post die niets met het thema te doen heeft is wel erg dun.

Geplaatst

Team tabak, als ik dat zou doen ben ik een dag/week/jaar bezig en kan dan beter een boek uitbrengen wat financieel veel beter voor mij zal uitpakken gezien alles wat maar ook iets met geocachen te maken heb bijna in goud verandert.

Nu heb ik ook de “macht” om mijn verhaal cq zorgen 1 op 1 over te brengen op de loggende persoon #gna #gna #gna

Ze moeten dat gewauwel van mij er maar voor over hebben om het verkregen puntje bij hun stats op te kunnen schrijven.

Barny

PS dagwacht er is al ruim geleden aangegeven dat de oplossing van het gevraagde is verkregen, dus wat er allemaal achter staat is niet meer van belang van de vraagsteller en geen draatjes vervuiling en een logische uitvloeisel van verschijdende interesses door verschillende mensen die daarna kwamen

leuk om te lezen vind je het niet leuk lees je het niet, "iedereen leest het forum zo als hij dat wil"

Geplaatst

Diederikus kerel, je heb helemaal gelijk, hij was toendertijd opgezet om mede geocachers te ontmoeten, wat er tevens voor zorgde dat het enkele jaren geleden bijna zijn ondergang werd.

als je er echt geintreseert in ben wil ik jou de hele geschiedenis wel eens vertellen hoe het zat en hoe het nu zit

Barny

Daarin ben ik geïnteresseerd.

Geplaatst

@Barny. aangezien jij altijd afgeeft op de Co's die het leuk vinden om andere cachers te ontmoeten en dat doen middels een voortuincache ( waar ik overigens ook een hekel aan heb), ben ik ook heel erg benieuwd naar de hele geschiedenis van het gele bussie ( wat mij dan wel weer een leuke cache lijkt).

Geplaatst

Barny

Daarin ben ik geïnteresseerd.

@Barny. aangezien jij altijd afgeeft op de Co's die het leuk vinden om andere cachers te ontmoeten en dat doen middels een voortuincache ( waar ik overigens ook een hekel aan heb), ben ik ook heel erg benieuwd naar de hele geschiedenis van het gele bussie ( wat mij dan wel weer een leuke cache lijkt).

de kans om mij te ontmoeten is het grootst als je een voortuincache maakt die overstelpt word door veel favo's, of op events

en bij de events kan je nadat je geld heb laten afpakken voor de event organisatie hun prive vermogen (de meeste eventsorganisatie vragen namelijk geld zonder daar verantwoording voor af te willen leggen) mij ook veel op de eventlokatie aantreffen altijd genegen om alle stokpaartjes zonder gehindert te worden door motjes jou/jullie tot vervelens toe uit te leggen het hoe en waarom kortom geschiedenis van GC3200 Het gele bussie

Barny

Geplaatst

Volgens mij staat op de cachelist dat ik kan bellen om te horen waar de bus zich bevindt. Klopt dat?

Geplaatst

Nee nee, begrijp me niet verkeerd. Het is voor mij juist een mogelijkheid om het gele monster te ontlopen als ik weet welke omgeving hij onveilig maakt.

Geplaatst

Eigenlijk wel omslachtig om ieder weekend als ik er op uittrek jou te bellen Barny. Kun je mij jouw rijschema voor de komende maanden mailen?

Geplaatst

@Od, omdat de zoete wraak aan de voorwaarden voldoet hebben Barny en ik bij die cache afgesproken. Ik doe de hele multi en Barny loopt direct naar het eindpunt. Zorg jij voor cola en stroopwafels?

Geplaatst (bewerkt)

Stroopwafels zijn de specialeit van Antarctica. Ik ben van de vette hap. Wanneer komen jullie? Overigens wil ik wel een foto maken van Barny in het klimrek, anders verwijder ik zijn log.

Ik tiep nu op mijn mobiel en dat lijt tot tiepfouten.

bewerkt door Odlaniger
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...