Spring naar bijdragen

Link In Cachelist Werkt Niet Meer


Odlaniger

Aanbevolen berichten

Een link op een cachepagina leidt tot de volgende melding: "Het YouTube-account dat aan deze video is gekoppeld, is beëindigd wegens meerdere meldingen van derden over auteursrechtschendingen."

Kan de oorzaak zijn het zonder toestemming plaatsen van de link op de cachelist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waarschijnlijk niet. Eerder dat er muziek onder heeft gestaan.

 

Edit,

 

Of op de zelfde acount video's met muziek hebben gestaan.?

bewerkt door Van Stolk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een you-tube filmpje bekijkt, wordt deze (bijna) altijd gedownload op je Pc. Dus als je dit filmpje al eens bekeken hebt én je hebt je pc nog niet schoongemaakt, dan is er een kans dat het filmpje nog op je pc staat.

 

Voor Windows 7: Zoek maar eens naar de directory "C:\Users\[username]\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files" naar "*.swf". Let op: dit is wel een hidden directory.

 

[username]=is je eigen inlognaam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een you-tube filmpje bekijkt, wordt deze (bijna) altijd gedownload op je Pc. Dus als je dit filmpje al eens bekeken hebt én je hebt je pc nog niet schoongemaakt, dan is er een kans dat het filmpje nog op je pc staat.

 

Voor Windows 7: Zoek maar eens naar de directory "C:\Users\[username]\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files" naar "*.swf". Let op: dit is wel een hidden directory.

 

[username]=is je eigen inlognaam

En kan dat de oorzaak zijn dat de link dan niet meer werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En kan dat de oorzaak zijn dat de link dan niet meer werkt?

 

Nee.

 

Als je een melding "Het YouTube-account dat aan deze video is gekoppeld, is beëindigd wegens meerdere meldingen van derden over auteursrechtschendingen." krijgt, dan is het YouTube account, van diegene die het filmpje op YouTube heeft gezet, beëindigd.

 

Anders gezegd: de link die jij aanklikt, verwijst dus naar een YouTube filmpje, van een verwijderd account. Dit filmpje is ( samen met het account ) verwijderd.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een link op een cachepagina leidt tot de volgende melding: "Het YouTube-account dat aan deze video is gekoppeld, is beëindigd wegens meerdere meldingen van derden over auteursrechtschendingen."

Kan de oorzaak zijn het zonder toestemming plaatsen van de link op de cachelist?

 

Als je een you-tube filmpje bekijkt.....

Ik dacht eerst, dat je een YouTube filmpje kwijt was, die je gebruikte op een "....cachelist....". Vandaar mijn bovenstaande uitleg.

 

Dank voor jouw uitleg, het is mij nu duidelijk.

Pffff, gelukt :thumbsup: .

 

Dat zegt niets ( ook niet negatief ) over jou. Maar ik weet uit ervaring, dat technici én iets duidelijk uitleggen vaak niet samen gaan. Of je krijgt een te technisch verhaal ( het wordt dus niet duidelijker ) of het wordt een hak-tak verhaal, waarvan ikzelf uiteindelijk niets meer snap, maar jij hopelijk wel. Gelukkig heb ik jaren ervaring.....

 

 

 

Edit: dat is nu weer jammer, valt weer het halve verhaal weg, dan maar zonder smilies

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Linkalovers, je zegt: Ik dacht eerst, dat je een YouTube filmpje kwijt was, die je gebruikte op een "....cachelist....". Vandaar mijn bovenstaande uitleg.

 

Het gaat inderdaad om een link op een nog niet gepubliceerde cachelist van mij. Ik was dus niet duidelijk genoeg. Maakt dat de zaak anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PM

 

Linkalovers, je zegt: Ik dacht eerst, dat je een YouTube filmpje kwijt was, die je gebruikte op een "....cachelist....". Vandaar mijn bovenstaande uitleg.

 

Het gaat inderdaad om een link op een nog niet gepubliceerde cachelist van mij. Ik was dus niet duidelijk genoeg. Maakt dat de zaak anders?

Ik stuur wel PM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...