Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

was deze week een beetje aan het grasduinen en op zoek naar een mooi vakantie gebied

toen ook eens gekeken waar we al eerder waren geweest maar kon mijn destijds gevonden maar inmiddels gearchiveerde caches niet weer vinden

wie weet hoe ik op een kaart de gearchiveerde caches zichtbaar kan maken?

in de forum geschiedenis kan ik het niet vinden

gr Montebaldo

Geplaatst

http://www.geocaching.nl/maps/DisplayICachemaps.php via deze link staan links een lijst met cache`s kaarten

Geen idee wat dit met de vraag te maken heeft. Maar het moet misschien wel even gezegd worden dat de caches die via deze site op de kaart komen geen enkele relatie hebben met de werkelijkheid...

Sinds een paar dagen is de kaart weer actueel. Nieuwe caches staan binnen 24 uur (meestal sneller) op de kaart.

kaart acteueel? denk dat er wat fout gaat. Ik zie mijn eigenen caches en diverse andere caches niet op de kaart terug.

Geplaatst

even een aanvulling:

het ging/gaat niet om Nederlandse caches maar in het buitenland

dit maakt ht wrs nog iets moeilijker

praktijkvoorbeeld:

vriend gaat naar eiland Kos (Griekenland) en ben daar zelf een paar jaar geleden geweest.

dan is het wel leuk om even terug te gaan in de tijd om wat herinneringen en foto's te bekijken

dan denk even kijken wat hebben wij daar gevonden en dan blijkt er maar 1 found te zijn terwijl je zeker weet dat je er meer gevonden hebt

dus dan zijn deze inmiddels gearchiveerd

en deze zou ik dus graag op de kaart zien maar dat blijkt moeilijk te zijn

ook heb ik enkele berichtjes prive gehad van lezers van dit forum (waarvoor dank)

1. iemand zei dat dit via de . com mogelijkheden niet kon

2. iemand anders gaf de tip om een pq van je founds te maken. dat heb ik inmiddels gedaan en dan kan ik ze wel vinden

optimaal is dit nog niet omdat je dan moet weten in welke periode je daar ongeveer was en dan via de datum zoeken

op deze manier heb ik ze inmiddels wel gevonden

maar mogelijk zijn er nog andere oplossingen

gr Montebaldo

Geplaatst

Even de pq van je founds in GSAK laden.

M.b.v. de myGoogleEarth macro kan je al je gevonden caches wereldwijd in Google Earth laten zien.

Hetzelfde met de Google_Map_v3 macro en Google Maps.

Geplaatst

http://www.geocaching.nl/maps/DisplayICachemaps.php via deze link staan links een lijst met cache`s kaarten

Geen idee wat dit met de vraag te maken heeft. Maar het moet misschien wel even gezegd worden dat de caches die via deze site op de kaart komen geen enkele relatie hebben met de werkelijkheid...

Sinds een paar dagen is de kaart weer actueel. Nieuwe caches staan binnen 24 uur (meestal sneller) op de kaart.

Het klopt dat er wat actuele informatie op de kaarten verschijnt. Een aantal recente caches in de buurt staan er op.

Dat is hoopgevend.

Volledig is hij echter zeker niet. Zo laat hij geen van de door mij gelegde caches zien.

Om over het verschil tussen gevonden en niet gevonden maar te zwijgen. Daar klopt nog geen hout van.

Worden wel alle logs verwerkt om opties als gevonden, niet gevonden, gearchiveerd te laten werken?

Bij "Inactief" worden allemaal gearchiveerde caches getoond, nog geen cache gevonden die werkelijk tijdelijk onbeschikbaar is.

Geplaatst

Klopt, lang niet alle gearchiveerde caches staan erop. Maar wat zou je daar dan ook aan hebben? Opruimen misschien van caches die er nog steeds liggen?

Dat vind ik niet zo heel erg. Geoman zij dat de kaart actueel is en dat alle nieuwe caches er weer binnen een paar dagen opstonden. Maar de caches die de laaste tijd er bij zijn gekomen bij mij in de buurt staan er niet op.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...