Spring naar bijdragen

Pinksteren Wijk Aan Zee


Kopfdorf-Rangers

Aanbevolen berichten

Hallo medecachers, met Pinksteren kamperen wij in Wijk aan Zee. Zijn er nog aanraders in de buurt die wij niet mogen missen? Uiteraard hebben we gekeken op de site en zien daar de nodige caches maar de een is altijd iets leuker dan de ander en dat zie je niet altijd op de kaart. We hebben fietsen en onze benen ter beschikking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Fiets dan maar het PWN gebied in, ik heb er afgelopen vrijdag wandelend een stuk of 6 traditionals gedaan. Ik ging voor Albatros, een van de 2001 oercaches, de rest passeerde ik niet geheel toevallig onderweg. Mooi duingebied, al vind ik de AWD mooier.

Verder niets bekend daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben helaas te bevooroordeeld om een goed advies te geven. Veel caches in die buurt zijn mij (Beverwijk e.o.). Daarbij vindt ik zelf vrijwel alles leuk om te vinden, van carpoolmeuk, ongecompliceerde multies tot munzees. De meeste leuke reacties krijg ik bij De Pier VN, Mooi Uitzicht??, Inundatiesluisjes, Rondje Beverwijk, Westerhout Blijft, Lunetten, de Mega Motor Mystery en de SiB Bonus. Iets langer fietsen is mijn Tussen Huis en Werk serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...