Spring naar bijdragen

Ipad En Garmin Te Koppelen


jojonl

Aanbevolen berichten

Hier een geocacher vh eerste uur die de laatste drie jaar bijna niet meer gecached heeft... Is t inmiddels al mogelijk om je ipad te gebruiken om je caches naar je garmin gps te uploaden? Of blijf je nog steeds aan je pc vast te zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kan de Basecamp mobile niet downloaden op je iPad, je krijgt dat melding dat Basecamp niet werkt op de iPad (probeerde uiteraard wel de iPhone app te downloaden, want iPad versie bestaat (nog) niet.

Weet eigenlijk ook niet of je wel/niet mbv Basecamp mobile op iPhone caches naar Oregon kan versturen. Geloof dat tracks van Oregon naar iPhone versturen wel met die app kan, kon in elk geval beide apparaten met elkaar verbinden ...

 

Groet, Karen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik begrijp uit div. Kanalen....

De I-pad heeft geen USB aansluiting, dus verbinden kan niet. De camera connector (I-pad <> camera usb) gaat niet werken want de I-pad moet de GPSr van stroom gaan voorzien en dat werkt niet qua vermogen van die verbinding.

Ik zag wel Bluetooth in mijn I-pad instellingen staan, maar Garmin en Bluetooth?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Basecamp mobile op iPhone maakt netjes via bluetooth contact met Garmin Oregon 600 ... Dus dat kan wel. Alleen dan moet je eerst ergens iets in de Cloud neerzetten, denk bij myGarmin (en daar kenden ze laatst de oregon 600 nog niet) om dat vervolgens via Basecamp mobile over te zetten naar de garmin.

Waarsch met name omgekeerd handig wanneer je bijv rondje fietst en je resultaten wil uploaden naar myGarmin.

Op de iPhone gebruik ik daar iBiker voor en dan upload ik naar my.digifit.com en evt ook naar Strava.

Met de Garmin Edge 800 kan je resultaten van rondje fietsen via usb kabel direct doorzetten naar myGarmin en vermoed dat Basecamp mobile soortgelijk iets beoogt,

bewerkt door Leandraakje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...