Spring naar bijdragen

Cachen met Pasen


hoppertje

Gaan jullie de komende paasdagen cachen?  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. Gaan jullie de komende paasdagen cachen?

    • 1. Ja natuurlijk wat anders
      18
    • 2. Waarschijnlijk wel
      11
    • 3. Nee te druk met eieren schilderen
      3
    • 4. Nee er zijn ook nog mensen die moeten werken
      2


Aanbevolen berichten

Effe voor de gein om te kijken hoe zo`n poll werkt en omdat ik nieuwsgierig ben of met de paasdagen als (bijna) iedereen vrij is ook meer gecached wordt. :beerchug:

Het weer lijkt in elk geval mee te werken de komende dagen

 

Groeten en cache ze

 

Hoppertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

:beerchug: Wat vreemd. Maar ik denk dat je eerst moet stemmen voordat je naar de resultaten mag kijken. Als je direkt naar de resultaten kijkt ben je volgens mij uitgesloten van stemmen. Waarschijnlijk is dit zo bedacht zodat mensen niet beinvloed kunnen worden door reeds uitgebrachte stemmen.

 

Of zit het anders? Misschien dat iemand anders dit weet? Ik doe dit ook voor de eerste keer om uit te proberen hoe het werkt.

 

Groeten Hoppertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:. Waarschijnlijk is dit zo bedacht zodat mensen niet beinvloed kunnen worden door reeds uitgebrachte stemmen.

Ja, dat schijnt zo te zijn, dat je niet mag worden beïnvloed. Althans, niet door de actuele stemverhouding. Ik heb dat wel eens meer horen verluiden. Waarom dat nou zo bezwaarlijk zou zijn, is me nooit duidelijk geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zou kunnen zou ik deze dagen echt superveel gaan cachen. Ik heb vrij van vrijdag tot en met dinsdag, heerlijk vijf dagen cachen. Helaas studieverplichtingen en tenniscompetitie nopen mij het cachen naar volgend weekend te verplaatsen, grrrrrrrrrr, balen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:beerchug: Jaaaa, cachecachecache B) . Mijn partner denkt dat ik helemaal geschift ben maar dan ben ik gewend. Goede Vrijdag verdaan met het verhuizen van een vriending :( , terwijl ik makkelijk een paar landgoedjes bij Zwolle had kunnen loggen. Zonde dus. Vandaag begonnen met de eerste drie :beerchug: . Jetzt gehts loohoosss....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja wij zouden graag willen maar door tijdgebrek visite,verjaardag en andere drukke bezigheden komen wij weinig of helemaal niet aan het cachen toe. :beerchug:

De afstanden worden nu ook een beetje te groot om zo maar effe in de auto te stappen en even een uurtje cachen(dat kigt ook aan de beperkte hoeveelheid caches hier) de enigste caches waar wij de paasdagen nog tijd voor hebben of tijd voor maken dat zijn die in en rond de stad Groningen.

Maar ja volgend weekend weer een nieuwe ronde en nieuwe caches. B)

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...