Linkalovers Geplaatst 22 mei 2013 Geplaatst 22 mei 2013 En dat maakt MacDD dan een ideaal WP voor een nachtcache. Jaaahaaa, dat kan een echte Cache-Ervaringen zijn. Loop je s'nachts door het bos, op zoek naar een Wp, zie je in de verte iets bewegen. Als je dichterbij komt, lijkt het alsof iemand staat te dansen, kom je nog dichterbij en je ziet MacDD de vogeltjes dans doen.
Odlaniger Geplaatst 22 mei 2013 Geplaatst 22 mei 2013 En dat maakt MacDD dan een ideaal WP voor een nachtcache. Jaaahaaa, dat kan een echte Cache-Ervaringen zijn. Loop je s'nachts door het bos, op zoek naar een Wp, zie je in de verte iets bewegen. Als je dichterbij komt, lijkt het alsof iemand staat te dansen, kom je nog dichterbij en je ziet MacDD de vogeltjes dans doen. Zoals ik in het verleden zei: in het geocafé worden met al het gelambal nieuwe ideeën geboren. Breenstormen heet dat geloof ik.
MacDD Geplaatst 23 mei 2013 Geplaatst 23 mei 2013 Zooitje dwarken. Ennuh, linkalover, thnx. Maar ik heb wel altijd gedacht dat ik het licht in de duisternis was.
regenboog2 Geplaatst 23 juni 2013 Auteur Geplaatst 23 juni 2013 T5 ervaringen zijn momenteel te lezen in de logjes van de Houthakkerserie (Wouwse Plantage). Bij het voorbereiden van de trail van Pieploere zag ik toevallig een bosje vraagtekens in het hoekje van de kaart en dan word ik nieuwsgierig. Leuke verhalen van onder andere techneticum en vyh. Ik zal nooit dergelijke caches kunnen loggen maar kan me voorstellen dat zij veel plezier gehad hebben met deze uitdagingen
regenboog2 Geplaatst 10 augustus 2013 Auteur Geplaatst 10 augustus 2013 Vandaag een mooie cache gelopen die echt de moeite waard is, ook voor kinderen. De afstand is niet te ver, ongeveer 4 kilometer, maar de opdrachten onderweg kosten wel wat tijd. De tocht eindigt in een prachtige vlindertuin.
Aanbevolen berichten