Linkalovers Geplaatst 26 april 2013 Geplaatst 26 april 2013 (bewerkt) Ooit heb ik een lijstje gezien, met alle Api-toegangen die ik had geactiveerd. Ik ben al een tijd aan het zoeken, maar kan helaas dat lijstje niet meer terug vinden. Misschien weet één van jullie waar ( graag een linkje )? Ps. Helaas vindt de zoek optie ook niets m.b.t. “API”. 26 april 2013 bewerkt door Linkalovers
Linkalovers Geplaatst 26 april 2013 Auteur Geplaatst 26 april 2013 (bewerkt) Na een halve dag zoeken, toch zelf gevonden: Beheer jouw programma's De link staat op je eigen profiel pagina en dan rechtsmidden bij "Account opties" Voor iedere PM'er: toch even controleren welke applicaties je toegang hebt gegeven tot GC.com met JOUW account !! Draadje mag op slot. 26 april 2013 bewerkt door Linkalovers
Sivota Geplaatst 26 april 2013 Geplaatst 26 april 2013 ..... Voor iedere PM'er: toch even controleren welke applicaties je toegang hebt gegeven tot GC.com met JOUW account !! .... Is er een specifieke reden waarom dat (op dit moment) belangrijk is?
Team Tabak Geplaatst 27 april 2013 Geplaatst 27 april 2013 Geen idee, maar uit nieuwsgierigheid toch even gekeken.... Mij bleek, dat er een aantal toepassingen bijstonden, die ik eigenlijk helemaal niet meer gebruikte. Reden om de lijst even op te kuisen..... Maar het effect er van????? Wie het weet mag het zeggen!
Linkalovers Geplaatst 27 april 2013 Auteur Geplaatst 27 april 2013 (bewerkt) Voor iedere PM'er: toch even controleren welke applicaties je toegang hebt gegeven tot GC.com met JOUW account !! Is er een specifieke reden waarom dat (op dit moment) belangrijk is? Waarom..... Daarom.... Geen idee, maar uit nieuwsgierigheid toch even gekeken.... Mij bleek, dat er een aantal toepassingen bijstonden, die ik eigenlijk helemaal niet meer gebruikte. Reden om de lijst even op te kuisen..... Misschien heb je ooit, net als ik, om een programma te testen, dit programma toegang gegeven tot GC.com. Daarna heb je misschien het programma wel netjes van je Pc verwijderd ( onder het motto weg-is-weg ), maar de toegang naar GC.com ‘open’ laten staan. @Sivota: "....op dit moment....": Dat maakt niet uit, maar nu heb je de link: Beheer jouw programma's Het is netjes, maar het is tegenwoordig gewoon 'verstandig', om ongebruikte ‘toegangen’ te verwijderen. 27 april 2013 bewerkt door Linkalovers
Sivota Geplaatst 27 april 2013 Geplaatst 27 april 2013 Dank voor het antwoord, ik dacht dat er misschien een aanleiding was om dat vooral nu te doen (en dat ik dat gemist had) Ik behoor zelf tot het opruimerige type, wat ik langer dan een maand niet gebruik gaat er onherroepelijk weer vanaf, ook de permissies om toegang te geven...
Aanbevolen berichten