Team Tabak Geplaatst 12 mei 2013 Geplaatst 12 mei 2013 Toch nog zo'n 12000 caches over, en de eerste opstart is vele male sneller als met een cache of 3000 op de Oregon. Een hele verbetering dus. Wat mij interesseert.... Bij het opstarten... Is de fix ook duidelijk sneller dan bij de voorgaande series zoals Dakota, 400 en 500? Ik moet soms wel 2 minuten wachten voordat ik een fix heb indien we niet op hetzelfde punt beginnen als waar we de laatste keer zijn geëindigd.... Er valt wel heus wel mee te leven, maar soms duurt het irritant lang.
AppieEnJoke Geplaatst 18 mei 2013 Geplaatst 18 mei 2013 Bij mij slaat de Oregon 600T steeds vast en is heel traag iemand een tip ,ik kan de cache die erop staan niet bekijken of de hint Er staan mappen op die de datum van 2020 hebben heel vreemd hebben meer mensen dat Ik heb de mappen na deze tijd gezet ,ik verleden week heb een back-up van het apparaat gemaakt Wil iemand even kijken op zijn 600 of die deze mappen ook heeft, dus ik kan altijd terug groetjes van Joke
kalkendotters Geplaatst 18 mei 2013 Geplaatst 18 mei 2013 Heb je al gekeken of er een firmware update is voor de Oregon ? Ik begreep van onze amerkinaase vriende dat ze niet altijd met de meest recente firmware zijn uitgeleverd. Check dus even met de webupdater of ie bijgewerkt is.
AppieEnJoke Geplaatst 20 mei 2013 Geplaatst 20 mei 2013 Heb je al gekeken of er een firmware update is voor de Oregon ? Ik begreep van onze amerkinaase vriende dat ze niet altijd met de meest recente firmware zijn uitgeleverd. Check dus even met de webupdater of ie bijgewerkt is. Ja die is update ,word er wel moedeloos van kan er niet veel mee doen ik ga maar even terug na fabriek: instelling
Jarod67 Geplaatst 22 mei 2013 Geplaatst 22 mei 2013 Heb net de oregon 600. mooi ding alleen wat ik belangrijk vind is de nauwkeurigheid van de gps. deze komt zeer langzaam naar 3 mtr maar dan moet ik wel stil zitten. mijn dakota 20 bleef op 3 mtr tijdens lopen. in de auto geeft hij 15 mtr aan ik vermoed mijn dakota sneller is en nauwkeuriger. iemand ook nog een andere of zelfde ervaring? anders toch maar eens naar garmin bellen. gr. Jarod67
D_Jakke Geplaatst 22 mei 2013 Geplaatst 22 mei 2013 mijn 600is nog niet eens onder de 10m geweest. vind het tot hiertoe een groot bagger toestel.
wolojoli Geplaatst 22 mei 2013 Geplaatst 22 mei 2013 morgen garmin maar effe bellen 0800-0233937 Ik ben benieuwd. Overigens heb ik nog elke cache gevonden met de 600. Maar goed, daar heb je geen nauwkeurig toestel voor nodig misschien. Of misschien val die nauwkeurigheid toch wel mee.
Jarod67 Geplaatst 22 mei 2013 Geplaatst 22 mei 2013 klopt maar als je een toestel op de markt brengt mag je er ook iets van verwachten. en nauwkeurigheid komt bij mij op de 1e plaats toch?
wolojoli Geplaatst 22 mei 2013 Geplaatst 22 mei 2013 Nauwkeurigheid is natuurlijk belangrijk, maar bruikbaarheid vind ik belangrijker. Maar ik ben wel benieuwd naar wat Garmin daarover te vertellen heeft.
MacDD Geplaatst 23 mei 2013 Geplaatst 23 mei 2013 Ik hoor ook slecht verhalen over de batterijduur. Wat is jullie ervaring?
Jarod67 Geplaatst 23 mei 2013 Geplaatst 23 mei 2013 Garmin gewoon gebeld. kan hem via de bever opsturen. vind de onnaukeurigheid onacceptabel. werd goed geholpen. we wachten het even af. mocht je zelf klachten hebben, dan gewoon garmin bellen. hoe meer er bellen met klachten des te eerder doen ze er wat aan. gr
quipie Geplaatst 24 mei 2013 Geplaatst 24 mei 2013 Gisteren een directe vraag gesteld over Filteren met de Oregon 600. aan wolojoli: Lees in de discussie hier over de Oregon 600 dat jij het wel voor elkaar krijg om te filteren met de 600.Zou je mij kunnen vertellen hoe jij dit voor elkaar krijg.Ben bij Waypoint West in Notter geweest maar ook daar kregen ze het niet voor elkaar.Via Gsak met de macro GarminExport zet ik de cache in GPX bestand op de Oregon 600. Als ik hierna naar de optie filteren ga krijg ik het niet voor elkaar om zoals bij de Oregon 450 bijvoorbeeld alle Multi's alleen in beeld te krijgen.Volgens Waypoint zou dit een bug zijn en moet er een update van Garmin komen.Maar als jij een oplossing heb c.q.andere manier weet hoor ik dat graag van je. Hierop Kreeg ik het volgende antwoord. wolojoli, op 23 Mei 2013 - 23:34, zei: Ok, even de GPS er bij gepakt om goed te omschrijven wat ik doe. Ik heb de taal van de GPS op Engels staan, maar dat zal niet zo erg zijn voor deze omschrijving:Ik ga naar Geocaching.Ik krijg dan een scherm met bovenin drie "tabbladen". De eerste een soort van "play" icoon (voor de actieve geocache) de tweede een schatkistje voor de lijst van caches en de derde een trechter om te filteren.Als ik op het trechtertje druk kan ik op een aantal dingen filteren. Het gaat in jouw vraag om filteren op caches types, dus druk ik op het vak met alle cache-icoontjes. Ik krijg dan een lijst met die icoontjes. De actieve hebben een groen vinkje, de niet actieve een rood cirkeltje met een streep er omheen.Ik pas de lijst aan op mijn wensen en klik op het "kromme pijltje" onderin het scherm. Ik kom nu terug in het filter scherm en druk dan op het schtkistje boven in het midden (het "tabblad" dus). Ik krijg dan netjes een lijst met de types die ik zelf geselecteerd heb.Laat even weten (liefst via het forum) of dit voor jou wel of niet werkt. Vooral als het wel werkt natuurlijk! . Hoi, Heb het filteren uitgevoerd zoals jij hier omschrijf. Maar helaas als ik nadat ik mijn wensen heb ingevuld en terug keer naar het filterscherm en op het schatkistje boven aan klik, komt gewoon de hele lijst welke in de GPS staan in beeld. Beetje vreemd dat het bij jou wel lukt. Ligt dit dan denk aan mijn Toestel of hebben meer mensen dit????
D_Jakke Geplaatst 24 mei 2013 Geplaatst 24 mei 2013 quipie zelfde probleem hier. Die oregon 600 is één grote bug imo.
quipie Geplaatst 24 mei 2013 Geplaatst 24 mei 2013 Heb inmiddels contact gehad met Garmin Nderland. Zij gaan het uitzoeken en laten me weten hoe of wat. Als ik iets hoor en weet plaats ik het hier.
Aanbevolen berichten