Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Kan ik ook alle caches binnen een straal van bv 5 km op mijn gps zetten zonder ze allemaal afzonderlijk aan te moeten klikken?

Vriendelijke Groeten,

Sandra

Geplaatst

Maar waarom GSAK erbij halen? Alles wat ik wil kan ik via de .com site en Excel voor elkaar krijgen...

(In mijn PQ's zitten geen mysteries... tenzij ze in mijn lijst opgelost zitten)

Geplaatst

Bij een ander draadje is al naar voren gekomen dat de TC inmiddels Premium Member is geworden. Het voordeel van PM is dat je een pocketquery kunt aanmaken, waarmee je alle caches in een bepaalde straal op je GPSr kunt zetten. Nog makkelijker gaat dat met het programma GSAK. Mocht je daar meer uitleg over willen, laat het dan maar weten.

Geplaatst

Overigens waarom GSAK er bij halen? Ik zelf ben niet zo'n techneut en vind een dergelijk softwareprogramma zeer handig. Daarnaast kan ik via een macro de caches heel erg makkelijk overzetten naar de GPSr, waarbij de childpoints als POi's overgezet worden, waardoor ik weer meer caches kan laden. En dat laatste is vooral handig als je bijvoorbeeld op vankantie gaat.

Geplaatst

Welke marco gebruik je daarvoor ? Bij mij worden de childpoints als gewone waypoints ingeladen waardoor het geheugen snel vol zit.

Geplaatst

ik gebruik de macro garminexport. gsk. als je hem gebruikt, dan wel even de optie send waypoints as childpoints aanvinken

Geplaatst

Je hebt zo ie zo een primium membership nodig bij gc.com o pocket queries te kunnen maken.

Hierna is het makkelijk om het te bewerken. ook voor andere selecties.

Een grote groep gebruikt hier GSAK voor. Nadeel het kost geld en de eigenaar is geen Nederlander

Nieuw is GAPP. doet het zelfde en is gratis. Voordeel bij vragen krijg je snl Nederlandse reactie van de programmeur. Als er interressante vragen zijn is er meestal binnen een paar dagen een udate met jouw wens er in verwerkt.

• Top! 1
Geplaatst

Bij een ander draadje is al naar voren gekomen dat de TC inmiddels Premium Member is geworden. Het voordeel van PM is dat je een pocketquery kunt aanmaken, waarmee je alle caches in een bepaalde straal op je GPSr kunt zetten. Nog makkelijker gaat dat met het programma GSAK. Mocht je daar meer uitleg over willen, laat het dan maar weten.

TC? hetzelfde als TS of bedoelde je dat?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...