JandeBeHanger Geplaatst 10 april 2004 Geplaatst 10 april 2004 Hij zegt nog steeds dat ik in een buitendorp woon... Emmen is toch een dorp? Ik dacht dat alleen Assen, Meppel en Coevorden stadsrechten hadden in Drente?
dj bel Geplaatst 11 april 2004 Geplaatst 11 april 2004 reactie op mapsource -recaculate route als route berekening- als alternatief voor cityselect en navigator. De meegeleverde tripmanager cd is alleen handig voor de usb installatie. In het slechtste geval kan je je laptop meenemen en gpstrack gebruiken in mapsource op de usb poort, dat werkt en de route op de roze lijn volgen. Omdat ik dat verre van bevredigend vind, heb ik Garmin sales en technical support gevraagd deze toepassing als route in de 60cs goed te laten functioneren. reactie moet nog volgen. In vergelijking met mapsource in combinatie met bijvoorbeeld de Vista vind ik dat we met het niet functioneren van deze optie een stap terug gedaan hebben met de 60cs en dat onze gevoelens daarover zeker gevolgen zullen hebben voor potentiele kopers in Nederland. Om dit bezwaar kracht bij te zetten zou het handig zijn als meer mensen hun idee daarover melden bij www.garmin.com salessupport danwel technicalsupport. We zitten nog in de verbeterfase moet je maar denken.
GeoDoc Geplaatst 11 april 2004 Geplaatst 11 april 2004 Nog even doorgaan over de prijs van City Select Europe. Echte slimmerikken kopen met z'n 2-en een setje CD's. Je kunt er nl. 2 GPS-sen mee unlocken! Dit werd zelfs door Notter geadviseerd. Op deze wijze kunt je de prijs halveren.
mc gregor Geplaatst 11 april 2004 Geplaatst 11 april 2004 licht er aan in welke Emmen je woont in Emmen overijsel of Emmen drente
dj bel Geplaatst 11 april 2004 Geplaatst 11 april 2004 goede opmerking Geodoc, Maar wat als je een harde reset doet of software upgrade met dat effect. Unlock je de cd of de gps? Kan je er wat meer over zeggen?
Calanque Geplaatst 12 april 2004 Auteur Geplaatst 12 april 2004 Nog even doorgaan over de prijs van City Select Europe. Echte slimmerikken kopen met z'n 2-en een setje CD's. Je kunt er nl. 2 GPS-sen mee unlocken! Dit werd zelfs door Notter geadviseerd. Ik ben wel geinteresseerd om een setje met cityselect cd's te delen met iemand. Maar unlock je nou de gps of de software? Wat nou als je gps/computer crasht en je moet opnieuw installeren. Hoe gaat dit in zijn werk met cityselect, heeft iemand er ervaring mee?
Gast jaapmulder Geplaatst 13 april 2004 Geplaatst 13 april 2004 Als je in de VS een GPS bestelt lijkt dat goedkoop, maar in de praktijk maakt het niets uit: 1. Je moet verzendkosten betalen 2. Je moet 19% BTW betalen 3. Daar komt nog 20% invoerrechten bovenop 4. En ongeveer 10 euro inklaringskosten. Als je een GPS met basemap koopt heb je een Amerikaanse basemap; niet geschikt voor Europa. Groeten, Jaap
elsinga Geplaatst 13 april 2004 Geplaatst 13 april 2004 Even wat feiten: - je unlockt de kaarten om ze te kunnen uploaden in een bepaalde unieke GPS - de code is gekoppeld aan je GPS, je kunt deze code invoeren in zoveel Mapsource installs als je wilt - herinstalleren van Mapsource is geen probleem, de code blijft gelijk - een ander heeft alleen op de PC wat aan de code, hij matcht niet met het serienummer van zijn GPS - City Select biedt voor 1 bedrag 2 unlock codes - de 2e unlock code is bedoeld (volgens de voorwaarden) voor een 2e eigen GPS - delen van een 2e unlock met iemand anders is dus niet toegestaan - Garmin kan dit ook ontdekken, want je moet jet serienummer van de GPS invoeren, daaraan is de code gekoppeld - ik heb nog nooit gehoord dat iemand er problemen mee heeft gekregen, maar ik hoor niet alles
dj bel Geplaatst 13 april 2004 Geplaatst 13 april 2004 Je kunt altijd pech hebben. Ben je bang voor pech, dan moet je er vooral niet aan beginnen om in de VS te bestellen en dan moet je juist in Nederland kopen. Daar is niets mis mee. Maar durf je dat wel, dan kan de de nodige euro's besparen. Heb je geluk dan kost een amerikaanse 60cs 390 euro op de deurmat ( 477 dollar incl verv en verz.) -invoerrechten, inklaringskosten en btw worden alleen betaald als het pakketje door de douane ingeklaard is. Als je pech hebt gebeurd dat, maar dat weet je voor het pakje krijgt bij aflevering is mij verteld. Binnen 5 dagen met de fedex thuis en geen stickers, kans groot dat hij niet ingeklaard is. -metroguide , cityselect of navigator kunnen gewoon geladen worden met hun detailkaarten in de 60cs waarbij de eerste geen autorouting geeft en laatste twee wel - "de amerikaanse" garmin 60cs funtioneert verder precies hetzelfde als zijn "europese" en dat is super toppie Nederland gaat er in zijn geheel in. Wil je echt meer, kun je toch beter opteren voor de 76cs map met verwisselbaar geheugen in de Verenigde Staten 50 dollar meer. Ik ben zeer tevreden over "de amerikaanse" 60cs en op zoek naar een partner voor city select, wat er mogelijk aan zit te komen. Het metroguide recalculate route probleem komt niet door de amerikaanse basiskaart.
elvis_prez Geplaatst 14 april 2004 Geplaatst 14 april 2004 Mogelijk dat ik dan wat geluk heb gehad (tot nu toe dan). Ik heb namelijk gisteren de 60c in ontvangst mogen nemen. Op de fedex doos kon ik niet zien dat het pakketje ingeklaard was door de douane.......en dan ben je inderdaad een stuk goedkoper uit. Omgerekend (met verzendkosten en verzekering) ben je dan voor de 60c (bij gpsdiscount.com) 350 euro kwijt. Je moet wel een gokje durven wagen. Metroguide werkt perfect met de 60c, maar omdat ik de volledige functionaliteit van dit apparaat wil benutten in de toekomst ben ik ook nog op zoek naar een partner voor city select. Mensen die serieus interesse hebben mogen altijd reageren. Ik heb gedurende 3 jaar gewerkt (lees: gespeeld) met een legend, en dan is het omschakelen naar de 60c een makkie (heb nu alleen twee handjes nodig). groet, elvis_prez
Calanque Geplaatst 16 april 2004 Auteur Geplaatst 16 april 2004 Zo, gisteren de knoop doorgehakt en ik heb hem besteld in de VS. Helaas duurt het tot 30 april totdat zij hem weer binnen hebben dus ik moet nog even wachten. Maar goed hij komt er iig binnenkort aan. Ik baal er wel van dat het wat langer duurt aangezien ze op de homepage zeggen dat ze hem in stoch hebben maar dat valt dus wat tegen. Maar goed, even gebeld en alles uitgelegd. Geen probleem alleen wat langer wachten.
Aanbevolen berichten