Holleboom Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 We willen graag een chirp-cache lopen (niet zelf uitzetten) en we hebben een gps die geschikt zou zijn (Garmin62 st). Maar we weten niet hoe deze gps in te stellen dat hij de chirpsignalen ontvangt. Wie kan ons dat uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
topzoekertje Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 De handleiding die ik op internet vind geeft er geen antwoord op, maar volgens gps.nl zou het inderdaad moeten kunnen. Op mijn Oregon kan ik dat regelen via de instellingen bij geocachen. Wellicht is dat bij de 62ST ook het geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 (bewerkt) Op mijn Dakota moet ik het volgende doen voor een chirp-cache: Stel in optie Geocaches optie Chirp zoeken aan zetten Dat aanzetten zou ik pas doen bij de locatie waar de chirp zich moeten bevinden, aangezien het wel wat energie vreet. Als hij deze vindt, wordt de informatie overgedragen - deze kun je dan in het menu van Geocaches vinden als "Details van chirp weergeven". De gegevens gebruik je en vervolgens de chirpfunctie weer via bovenstaande uitzetten succes 18 maart 2013 bewerkt door Birdie.NL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Klopt Birdie.... Zo doet je het ook op de 62s/62st Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Holleboom Geplaatst 19 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2013 Ik heb t nu kunnen vinden op de gps hoe ik chirp aan kan zetten, bedankt voor de tips. Ik ga 't binnenkort in het veld uitproberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden