Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi Hiep <_<

Goede voornemens en ioHpeiH? Tsjaa, dat gaat moeilijk worden, denk ik....

Maar...het positieve hieraan is, dat het vanzelf 2018 wordt en dan mag je weer beginnen met het nemen van goede voornemens...toch?

Enne....ik heb me al enkele malen voorgenomen om je dit jaar niet meer te feliciteren met je verjaardag, maar dat voornemen mislukt ook altijd :crybaby:

Fijne dag maken

Groetjes van Kikkertje :holiday:

Geplaatst

Jaja, het zijn weer fraaie pennenvruchten.

Maarr, bij dat compliment hoort een vraag die de heren veelschrijvers de vorige keer behendig ontweken hebben. Misschien heb ik hem toen niet duidelijk genoeg gesteld?

Voel je niet een beetje ... (inconsequent, vreemde eend in de bijt, profiteur, anderszins) om als gewoon member toch een PMO cache te lopen en te loggen? Ik kan me nog een hele discussie elders herinneren over 'betaalmuren', een discussie die uiteindelijk als resultaat had dat PMO caches rücksichtslos uit de database van 'echte' caches verwijderd werden. Misschien niet helemaal op aanstichten van Died en Od maar wel met hun overduidelijke steun.

Leg eens uit?

Geplaatst

Team Aragorn:

:oops: Eigenlijk vallen we niet in de doelgroep heren. Zeker niet, omdat je de Krasse Knarren: Ant, Od, en Died met name noemt.

Hiephoi is wel een heer, maar ik weet dat Hiephoi binnenkort pas 35 gaat worden, dus die hoort ook al niet tot de doelgroep......

Ik heb een poging gedaan om met de uitleg te beginnen. De vraag was ook niet voor ons bedoeld dus we wachten op het antwoord van de heren:
Antartica, Diederikus en ioHpieH...

Groetjes

van KIkkertje :sweatdrop:

Geplaatst

Aragorn, gelukkig hoef ik me niet aangesproken te voelen, ik betaal die 40 euro met alle plezier. Ik let vooraf ook niet op of we een PMO cache gaan lopen, niet relevant als premium lid.

Ik proef wel een aanvallende ondertoon in je bericht "heren veelschrijvers".... Is dat nou nodig? Een goede discussie sla je al bijna plat met die toon. De mogelijkheid om premium caches te loggen als basic member is er gewoon om gebruikt te worden. Als groundspeak dat niet zou willen zouden ze dat met een paar regels code kunnen dichttimmeren. Natuurlijk hebben ze liever betalende klanten, maar zolang ze de mogelijkheid open houden is er niets aan de hand denk ik zo.

ik weet dat Hiephoi binnenkort pas 35 gaat worden

:-) ik moest lachen :-)

Geplaatst

Voor Hiep :inlove:

Lieve Reg: dat was de bedoeling ook :lol1::lol1:

Dan is # 605 gelukt, denk ik.

LIefs

KIkkertje :taz: (aangezien er nog geen smurfen/kikker emoticon is krijg je Tazmanian Devil)

Peetee we hebben je nodig. Je mag aan de gang als moddereter

Geplaatst

Team Aragorn:

:oops: Eigenlijk vallen we niet in de doelgroep heren. Zeker niet, omdat je de Krasse Knarren: Ant, Od, en Died met name noemt.

Hiephoi is wel een heer, maar ik weet dat Hiephoi binnenkort pas 35 gaat worden, dus die hoort ook al niet tot de doelgroep......

Ik word niet met name genoemd en voel me ook niet aangesproken.

Antarctica

Geplaatst

@ioHpeiH: 'Heren veelschrijvers' leek me gewoon een goede omschrijving, zonder een daarbij bedoelde ondertoon. Maar misschien wringt er ergens iets waardoor men bang is voor die ondertoon?

@antarctica: natuurlijk hoef je je niet aangesproken te voelen, als niet-PMO heb ik geen idee of je de bewuste cache gelogd hebt want dat kan ik niet zien. Geen link in dit draadje naar een log van jou.

Als ik het nog mag zeggen (want zit er niet een ondertoon is de reacties?), ook dit is weer zo'n geval van "Het kan dus het gebeurt". Ik dacht, maar kan me vergissen, dat GS met name het loggen van PMO caches door gratis leden niet blokkeert omdat in cachende gezinnen vaak kinderen hun eigen account hebben. De ouders zijn PMO, de kinderen niet maar gaan wel mee op pad bij PMO caches.

Dit is toch een ander geval. Voor de duidelijkheid, ik ben geen PM. Niet om dat (relatief geringe) bedrag, dat besteed ik heus wel aan caches via goodies. Geen PM zijn houdt voor mij in dat ik ook geen PMO caches doe. Er zullen er vast wel enkele staan op mijn lijst van founds maar dan zijn dat caches die ooit als normale cache zijn begonnen en daarna PMO zijn gemaakt.

Uit de gelinkte logs (van de heren veelschrijvers dus) spreekt vaak dat het meer om een gezellig uitje met hapje na gaat, dan om het vinden van zoveel mogelijk caches. Heel voorstelbaar, op de culinaire capriolen na cache ik ook graag zo.

Daarbij van tevoren door cachebeschrijvingen neuzen, naderhand en soms vooraf logs van anderen lezen. Dat zijn dingen die je als niet-PM moet missen bij een PMO cache. Vreemd. Alsof je een nieuwe jas koopt waarvan je alleen de knopen hebt gezien, verre van compleet.

Maar, misschien volgt er nog een reactie van iemand die zich wél aangesproken voelt?

Geplaatst

Gelukkig maar dat er geen bedoelde ondertoon in je bericht zat. Gelukkig ook dat er bij mij niets wringt. Dan kan er verder gediscussieerd worden. Ik kan inhoudelijk ook niet reageren, want ik ben wel PM. Ik vind het die paar tientjes wel waard, het gemak om met een paar muisklikken alle caches van een gebied binnen te halen is het zeker waard. Voor betere mogelijkheden om caches binnen te halen zou ik zelfs extra willen betalen, x euro voor een gpx van een Duitse deelstaat bijvoorbeeld. Dat zou plannen voor een vakantie nog makkelijker maken. PMO caches zouden afgeschaft mogen worden van mij, die toegevoegde waarde zie ik niet.

Waarom ben je zelf geen PM?

Vindt je het "niet kunnen" dat er op deze manier via de achterdeur PMO caches worden gelogd?

Geplaatst

Goedenavond Team Aragorn.

Ja, ik wil hier graag op reageren. Ik ben een vrouw, nog jonger dan Hiephoi en PM.

De krasse knarren en de KIkkers hebben samen, van het begin tot en met het eind Kootwijkerzand gelopen.

Groetjes van

Kikkertje

Ik neem aan dat dit antwoord voldoet aan je laatste vraag: # 609

• 2 weeks later...
Geplaatst

Het hoeft niet altijd een lang verhaal te wezen om de waardering te laten blijken.Onderstaande kreeg ik vandaag binnen :thumbsup:

Thuis de leuke puzzel gemaakt en gisteren met het heerlijke weer de cacheplek bezocht. Kippenvel moment. Trots op zoveel moois. En met dat mooie weer. Geen straf om hier te wandelen. Zo is geocachen bedoeld. TFTC

• Top! 3
Geplaatst

Hey Anharu :)

wij kunnen ons voorstellen, dat je blij bent met deze log.

Ik heb nog niet gekeken, maar het lijkt of je een mooie cache hebt gemaakt, die door geocachers wordt gewaardeerd :thumbup:

Groetjes

van de kikkers

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...