Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Od.... Je hebt nodig om zo'n koker te maken een stuk PVC, schroefdeksel, lijm sok en lijm einddeksel....Welke maat heb je nodig, en hoe lang moet de koker zijn ?

Ik heb anders nog een paar kokers liggen afkomstig van "The Game "

Geplaatst

En wat betreft filmkokertjes, het is niet meer verrassend, er zijn er teveel.

Dat geld ook voor het aantal posts van sommige mensen :wink2:

• Top! 1
Geplaatst

Od.... Je hebt nodig om zo'n koker te maken een stuk PVC, schroefdeksel, lijm sok en lijm einddeksel....Welke maat heb je nodig, en hoe lang moet de koker zijn ?

Ik heb wel eens uitgerekend wat me dat kostte. Een munitiekistje incl. verzendkosten was goedkoper....

Pvc is best duur en je hebt er ook nog eens werk van. Maar dat kan ook wel weer leuk zijn.

Ik heb me deze week flink mogen uitleven op een pvc schroefdop. Cache was net de dag daarvoor geplaatst en mijn voorganger had hem flink stevig weer dicht gedraaid (in al zijn enthousiasme van de ftf). Pff, viel niet mee met koude vingers. Maar na een poosje ging hij dan toch open. Dát kan een nadeel zijn van pvc. Hij kan ook vastvriezen als er wat vocht tussen zit.

Geplaatst

Gelukkig waren wij nog net op tijd om The Game te doen. Wat een superdag! :) Mocht je de kokertjes niet meer nodig hebben dan horen we dat wel.

Geplaatst

Bedankt voor het aanbod fam. Ik wil een koker van ongeveer 6 tot 8 cm doorsnee en een lengte van ongeveer 35 cm. Ik kijk eerst wel even of ik hier wat op de kop kan tikken, want ik weet niet hoeveel de verzendkosten zijn.

Geplaatst

Bedankt voor het aanbod fam. Ik wil een koker van ongeveer 6 tot 8 cm doorsnee en een lengte van ongeveer 35 cm. Ik kijk eerst wel even of ik hier wat op de kop kan tikken, want ik weet niet hoeveel de verzendkosten zijn.

Zoiets? Verzendkosten uit Papoea zijn me niet bekend, maar goedkoop zal het niet zijn :clown:

papoea_peniskoker.jpg

• Top! 1
Geplaatst

De kokers die ik heb liggen hebben een doorsnee van 110 mm, en zijn 30 cm lang.....

Vrijdag ga ik een cache in de buurt van Ede lopen, da's dichtbij :)

Geplaatst

Wat nou, De-Fam, ga je een mooie multi lopen?
Zou je niet veel liever om de 161 meter een fotorolletje willen rapen op de heide?
Graaien, graaien?
Antarctica

Ik zou wel willen, maar mijn statistiekjes laten dit niet toe.

Geplaatst

Wat nou, De-Fam, ga je een mooie multi lopen?
Zou je niet veel liever om de 161 meter een fotorolletje willen rapen op de heide?
Graaien, graaien?
Antarctica

Waar kan dit?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...