DeBoer Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 Is er een mogelijkheid om caches niet in de kaart van Geocaching.com weer te geven, maar in een andere kaart? Ik heb nl. problemen met de weergave van de kaart op de site. Hij doet alles wat hij moet doen, behalve in zoomen en uit zoomen.
DanPan Geplaatst 26 januari 2013 Geplaatst 26 januari 2013 Ben je premium member dan kan je linksonder klikken op "Set Map Prferences" en overschakelen naar Google maps, MapQuest , OSM Als gewone member kan je schakelen naar OSM, dmv het "laagjes" pictogram rechtsboven te gebruiken.
regenboog2 Geplaatst 27 januari 2013 Geplaatst 27 januari 2013 Wat is "witte stip"?? Dat is grappig bedoeld. Er loopt momenteel een discussie over caches 'met stip op de kaart' en 'met stip van de kaart' op het forum. Ik hoop dat je wat kunt met het advies van DanPan, volgens mij kan dat de oplossing zijn. Als dat niet zo is, ligt het misschien aan je browser of zo en dan zal je vandaag vast nog wel advies kunnen krijgen van iemand die daar verstand van heeft (heb ik helaas niet). 1
Birdie.NL Geplaatst 27 januari 2013 Geplaatst 27 januari 2013 (bewerkt) Je kunt ook in Google Earth geocaches bekijken. Daarvoor moet je dan (naast Google Earth) de Geocache Google Earth Viewerinstalleren. Deze vind je op je profiel-pagina op geocaching.com. Enig nadeel dat je dan alle geocaches ziet, en niet ziet welke je al gevonden hebt. De kaart van glob@lcaching.eu kan je ook gebruiken - al vind ik hem zelf wat lastig met grouperingen van caches 27 januari 2013 bewerkt door Birdie.NL
DeBoer Geplaatst 28 januari 2013 Auteur Geplaatst 28 januari 2013 Bedankt voor alle tips. Ik heb de oplossing gevonden. Ik was het al een tijdje van plan en ben nu premium member geworden. Alle problemen betreffende de kaart zijn opgelost plus dat ik nog een hoop meer mogelijkheden erbij heb gekregen. Dit draadje mag worden afgeknipt.
Aanbevolen berichten