hidde109 Geplaatst 16 januari 2013 Geplaatst 16 januari 2013 Nummer 10: De zeikers die elk draadje hier aangrijpen om te verkondigen dat zij alleen de enige echte cachers zijn. 1
haxepaxe Geplaatst 16 januari 2013 Geplaatst 16 januari 2013 Nummer 10: De zeikers die elk draadje hier aangrijpen om te verkondigen dat zij alleen de enige echte cachers zijn.
team nessa Geplaatst 16 januari 2013 Geplaatst 16 januari 2013 Ik ben de echte geocacher. Zo, vraag beantwoord, door naar het volgenden zeurdraadje. 1
Vlindertje Geplaatst 16 januari 2013 Geplaatst 16 januari 2013 Dat mag na de verkiezing de enige echte cacher doen.
nekrav Geplaatst 16 januari 2013 Geplaatst 16 januari 2013 De enige echte cacher is Mike Teague, hij was degene die de allereerste cache vond van de enige echte eerste legger (CO) Dave Ulmer. De rest zijn naapers, ja ik dus ook
Vlindertje Geplaatst 16 januari 2013 Geplaatst 16 januari 2013 Plets! Bedankt, Mike. Zo, dat geeft een flinke rode stip op de kaart!
Odlaniger Geplaatst 16 januari 2013 Geplaatst 16 januari 2013 Met enige heimwee toch weer eens op dit forum om te kijken of de draadjes nog net zo langdradig zijn als gebruikelijk. En of ik weer last krijg van een déjà vu. Ja hoor, het gaat nog steeds over het echte cachen en over het ontvreemden van TB's. En met verdriet zie ik dat ik niet meer nodig ben om draadjes te laten ontsporen. Iedereen blijkt het te kunnen. Overigens weet ik wat de echte geocacher is.
Vlindertje Geplaatst 16 januari 2013 Geplaatst 16 januari 2013 Bijna middernacht, beste Odlaniger. Dan stop jij toch elke dag definitief met posten op dit forum? 1
Twin Peaks Geplaatst 16 januari 2013 Geplaatst 16 januari 2013 Gisteravond, donker, koud en veel sneeuw. Een cachewandeling gedaan van 8 km. Samen met 2 vrienden. Ik denk dat wij wel de echte cachers zijn. Samen met die 3 anderen die we tegenkwamen. Vanavond, donker, koud en veel sneeuw. 10 km hardlooptraining gedaan op de Doenkade tussen Rotterdam Airport en Berkel. Volgens de GPS ongeveer 12 caches gepasseerd......nog niet gedaan.....maar ik had iets beters te doen dan doosjes rapen. Ik denk....dat ik misschien wel geen echte cacher meer ben
Twin Peaks Geplaatst 16 januari 2013 Geplaatst 16 januari 2013 Vraagje : Heeft een ECHTE geocacher schoenen aan of laarzen ?? Schoenen, want de nepcacher, lapt alles aan zijn of haar laars. Die draagt dus laarzen.
Odlaniger Geplaatst 16 januari 2013 Geplaatst 16 januari 2013 Bijna middernacht, beste Odlaniger. Dan stop jij toch elke dag definitief met posten op dit forum? Vlindertje, je bent meestal accuraat in je geoconfrontaties, maar nu heb je het mis. Ik ben pas één keer definitief gestopt met posten.
Twin Peaks Geplaatst 16 januari 2013 Geplaatst 16 januari 2013 (bewerkt) Bijna middernacht, beste Odlaniger. Dan stop jij toch elke dag definitief met posten op dit forum? Vlindertje, je bent meestal accuraat in je geoconfrontaties, maar nu heb je het mis. Ik ben pas één keer definitief gestopt met posten. Ach ja...stoppen of posten...wat scheelt het... 1 p ... iedereen maakt wel eens een spelfout....toch. tis net als roken....stoppen is zooo makkelijk. En ik kan het weten, ik heb het al een paar keer gedaan. 't wordt pas vervelend als mensen je hardnekkig "iets te roken" aanbieden......om je er vervolgens fijntjes aan te herinneren "dat je toch gestopt was?" 16 januari 2013 bewerkt door Twin Peaks
Aanbevolen berichten