Tovenaartje Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Nee hoor, ik ben niet druk met de kerstcache. Ik ben alleen nog aan het bedenken waar ik zondag ga cachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Wij zijn bezig met de cadeaus. Uitzetten volgende week zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Allemaal druk met de kerstcache? Zillah, zullen wij elkaar vertellen wie we hebben? Niet doen hoor Od Dat is toch niet spannend? Zil zettum op met de kerstcache hoor! Ik ben benieuwd naar het resultaat. Oeps... nu zijn mijn smilies ook verdwenen. Zou ik er dan niet eentje verdiend hebben vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Voor Kikker: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Senks Helmine. Zo´n smiley kan een hele dag veranderen. Even zoeken of ik ook nog een leuke kan vinden. Is dit wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Deze leek me ook wel wat. Sorry: leken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Het is toch wel wat lastiger geworden na de laatste update. Maar er waren nog kleine verbeterpuntjes af te handelen dus wie weet...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Gek genoeg is het op de laptop wel goed geregeld, maar op de eipet moet je inderdaad naar de uitgebreide opties en dan nog flink opletten om een smiley toe te voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Zil is altijd van de lekkere cocktails. Zou Zil er één willen sjeken? Ik heb namelijk een enorme dorst, of is Zil weg om kerstinkopen te halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Of om de cache uit te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Toevallig maken Helmine en wij 1 keer per jaar ook een cocktail. Zal ik die voor je maken kikker? Blauw, romig en schuimig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Dochterlief is steeds aan het huilen van de buikpijn:-( Belletje lukt nu echt niet Kikker :-( Morgen Maar ik heb even snel wat cocktails geshaked hoor! Zet jij die van jou er ook bij Jie? :-) Odje toch, nu is het wel duidelijk van wie ik dat nieuwsgierige heb!! Heb jij een leuke cacher getrokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Dochterlief is steeds aan het huilen van de buikpijn:-( Belletje lukt nu echt niet Kikker :-( Morgen Maar ik heb even snel wat cocktails geshaked hoor! Zet jij die van jou er ook bij Jie? :-) Odje toch, nu is het wel duidelijk van wie ik dat nieuwsgierige heb!! Heb jij een leuke cacher getrokken? Ben niet nieuwsgierig, het is toch duidelijk? Of heb jij iemand uit Rijnsburg en ik iemand uit Zoetermeer? En ja hoor, ik heb een leuke getrokken. Hij/zij kan zich op het ergste voorbereiden. Beterschap fam met de griep. Ik heb geen griep maar wel de volledige voorraad tissues uit de supermarkt weggewerkt. Waar komt het allemaal vandaan? Lijkt wel of ik een waterhoofd heb. Zillah, HIERKOMEN! We hebben wat te overleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten