Odlaniger Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Die zin was dus onzin, daar is het café ook voor bedoeld. Maar nu ik er toch ben, een herhaald verzoek: waar vind ik de smileys? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Smilies moet je verdienen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hercules1989 Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 goeienmiddag weekend dus tijd voor een biertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Smilies moet je verdienen Dus mag ik jou geen smiley geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 (bewerkt) Neem een biertje en plof neer. Od, als je, je postje intypt zie je naast lettertype en Grootte een smiley staan. Daarop klikken en je vind de smileys. 14 december 2012 bewerkt door de-fam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hercules1989 Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 hebbes ook de avatar maar effe geplaatst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 (bewerkt) Nee hoor, ook linkjes lettertype en grootte zijn verdwenen. 14 december 2012 bewerkt door de-fam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 De kerstcache is zo goed als af....de listening op de bus gedaan, fysieke punten zijn klaar. Kerst mag komen wat mij betreft, alleen het weer mag iets beter Zo nu heb je een smiley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Od, kijk eens bij meer berichtopties. Naast plaats. Oh enne wij hebben gisteren een echte In de oogjes gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Helemaal rechts zie je in het scherm waarin je typt een pijltje......die moet je aanklikken (werkbalk uitklappen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Oh enne wij hebben gisteren een echte In de oogjes gekeken. Beet die ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Ok, I smile again. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Oh enne wij hebben gisteren een echte In de oogjes gekeken. Beet die ? Nee hoor. Hij kwam wel heel dreigend op ons af. Ik vemoed dat ie net wat had gvangen. Erg mooi beestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 De kerstcache is zo goed als af. Carotten maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Allemaal druk met de kerstcache? Zillah, zullen wij elkaar vertellen wie we hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten