de-fam Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Kamelen thee met een wolkje baileys, en een Taai taai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) Kamelen thee met een wolkje baileys, en een Taai taai Lekker familie Hier had ik juist trek in Willen alle Die®derikussen óók nog iets eten of drinken? Natuurlijk geldt dit aanbod ook voor andere gasten! De taai taai kan ik aanbevelen, die is erg lekker gebakken Sorry! Even een foutje ge-edit 4 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Voor mij geen taaitaai, maar een kopje soep graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Welke wil je? De snert van Od of de home-made groene spinazie? Spinazie is wel van gisteren. Kies maar... Btw: heeft Turcje al iets te eten gehad vandaag? Lijkt me belangrijk! We moeten dat natuurlijk tussen alle Sinterklaasdrukte door, niet vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Doe maar een licht tomatensoepje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Da's toevallig: ook aan spinazie geweest vanavond. Nu weer even de deur uit voor de nodige beweging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Birdie Met spinazie als avondmaaltijd kan je extra hard rennen om cachecontrole te doen. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Je hebt niet toevallig iets hartigs? Een oorwumburger of zo? Verder zou ik nog wel een colaatje lusten. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) He, het winterkoninkje is ineens volwassen geworden. Zin in een stoofschoteltje spinnetjes met luizen en pissebedjes? 4 december 2012 bewerkt door Helmine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Ja, lekker! Precies wat ik nodig heb met dit weer. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Ik heb zojuist de letter K bij de brandende open haard gevonden Zou die voor mij zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 De K van Erik.....lijkt mij dat je beurt is overgeslagen kikkertje 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Waren het niet allemaal gebroken stukjes, afkomstig van de H? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) De K van Erik.....lijkt mij dat je beurt is overgeslagen kikkertje Familie Ik dacht dat je Dierderikus heette? Enne... Dierderikus begint toch echt met de D van Daan Duh...Ik pak die letter en spring snel weg! Pak me dan, als je kan... 4 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Nope, mijn naam is Hendierderikus..kortom toch een H. Zullen we de letter maar delen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten