Diederikus Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Nou, een bakje koffie gaat er wel in. Het is trouwens Diederikus en niet Dierderikus. Die extra r is het gevolg van het feit dat ik over het toetsenbord moet hippen. De r en de d zitten dicht bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) Alsjeblieft een bakkie koffie Melk en suiker staan op de stamtafel. Maarre:...ik snap het niet helemaal goed, denk ik Links in beeld staat toch Dierderikus? Enne: je wilt dat we je anders noemen? Graag een kleine uitleg, daar hebben we wel behoefte aan, verwacht ik... 4 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Mijn gebruikersnaam is Diederikus, maar mijn schermnaam is Dierderikus. Door een hipfout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Hipfouten maken we allemaal hier in het café, vooral later op de avond Bedoel je dat? Wacht...eerst even koffie en thee halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Ja, zo'n hipfout was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) Ik begin het te begrijpen Maar als we in het café een hipfoutje maken, doen we gewoon edit. En wég is dat schoonheidsfoutje Die r teveel, kan je toch wegpoetsen?... 4 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Diederiekus, ik ga ervan uit dat je een ticket hebt aangemaakt voor een naamsverandering ? Zo ja dan zou je kunnen overwegen om een pm te sturen naar de Moderator van NL. Dit wil namelijk wel een helpen. Mmmm....De site ik ook weer zo snel als dikke stroop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Jaja, de november editie Cafe had hem langzaam gemaakt. Is nu weer op snelheid, mede na die update. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Jaja, de november editie Cafe had hem langzaam gemaakt. Is nu weer op snelheid, mede na die update. Totale onzin dus om het café in maanden op te splitsen. Beter een vol café, waardoor de bediening wat achterstand heeft, dan een leeg café waar de bediening helemaal niks meer doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Hoe ben jij ontsmurft ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) Ontsmurft ?? Wacht even, ik kom even naar de schuur 4 december 2012 bewerkt door de-fam gewoon zomaar 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Diederiekus, ik ga ervan uit dat je een ticket hebt aangemaakt voor een naamsverandering ? Zo ja dan zou je kunnen overwegen om een pm te sturen naar de Moderator van NL. Dit wil namelijk wel een helpen. Ik heb wel een pm gestuurd naar een moderator, maar ik had nog geen ticket aangemaakt. Het forumgebeuren is nieuw voor mij, maar een uur geleden kwam ik erachter dat ik eerst een ticket moest aanmaken. Inmiddels heb ik dat gedaan. Tja, newbie hè, dan is alles nog cryptisch. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Dat Cryptische hoort een beetje bij de sport, daar rol je snel genoeg in Een MSN mail hebben is niet handig ( als je die hebt ), dan kan je beter een andere mail aanmaken gmail bijvoorbeeld. Ze zijn hier niet zo gek op MSN vanwege spam. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Ik begin het te begrijpen Maar als we in het café een hipfoutje maken, doen we gewoon edit. En wég is dat schoonheidsfoutje Die r teveel, kan je toch wegpoetsen?... Dat had ik ook verwacht, maar dat schijn ik bij een fout in de schermnaam niet zelf te kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Is er nog kamelenthee met banket? Ik denk dat ik er aan toe ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten