Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012

hooningkorf

Aanbevolen berichten

Nou, een bakje koffie gaat er wel in.

Het is trouwens Diederikus en niet Dierderikus. Die extra r is het gevolg van het feit dat ik over het toetsenbord moet hippen. De r en de d zitten dicht bij elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Alsjeblieft een bakkie koffie :yes: Melk en suiker staan op de stamtafel.

Maarre:...ik snap het niet helemaal goed, denk ik :crybaby:

Links in beeld staat toch Dierderikus? Enne: je wilt dat we je anders noemen? Graag een kleine uitleg, daar hebben we wel behoefte aan, verwacht ik...

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin het te begrijpen :yes: Maar als we in het café een hipfoutje maken, doen we gewoon edit. En wég is dat schoonheidsfoutje :thumbup: Die r teveel, kan je toch wegpoetsen?... :unsure:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diederiekus, ik ga ervan uit dat je een ticket hebt aangemaakt voor een naamsverandering ?

Zo ja dan zou je kunnen overwegen om een pm te sturen naar de Moderator van NL.

Dit wil namelijk wel een helpen. :rolleyes:

Mmmm....De site ik ook weer zo snel als dikke stroop. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja, de november editie Cafe had hem langzaam gemaakt. Is nu weer op snelheid, mede na die update.

Totale onzin dus om het café in maanden op te splitsen.

Beter een vol café, waardoor de bediening wat achterstand heeft, dan een leeg café waar de bediening helemaal niks meer doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diederiekus, ik ga ervan uit dat je een ticket hebt aangemaakt voor een naamsverandering ?

Zo ja dan zou je kunnen overwegen om een pm te sturen naar de Moderator van NL.

Dit wil namelijk wel een helpen. :rolleyes:

Ik heb wel een pm gestuurd naar een moderator, maar ik had nog geen ticket aangemaakt.

Het forumgebeuren is nieuw voor mij, maar een uur geleden kwam ik erachter dat ik eerst een ticket moest aanmaken. Inmiddels heb ik dat gedaan.

Tja, newbie hè, dan is alles nog cryptisch.

• Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Cryptische hoort een beetje bij de sport, daar rol je snel genoeg in :)

Een MSN mail hebben is niet handig ( als je die hebt ), dan kan je beter een andere mail aanmaken gmail bijvoorbeeld.

Ze zijn hier niet zo gek op MSN vanwege spam.

• Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin het te begrijpen :yes: Maar als we in het café een hipfoutje maken, doen we gewoon edit. En wég is dat schoonheidsfoutje :thumbup: Die r teveel, kan je toch wegpoetsen?... :unsure:

Dat had ik ook verwacht, maar dat schijn ik bij een fout in de schermnaam niet zelf te kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...