de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Lieve Thex Als je misschien nog zo'n appelbaksel over hebt? Wil je dan aan een Kikkertje denken? Alvast hartstikke bedankt! Senks! Enorme lieve, schatigge, onzinnige groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Stamgasten: ik wil graag aan jullie vragen: wie of wat er zielig is! Ik snap echt niks van de post in een ander draadje. Weten jullie wat hiermee bedoeld kan worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Kikker, ik probeer ook alles op een rijtje te krijgen. Heb de discussie gevolgd, maar heb me ingehouden mijn mening te geven want persoonlijke aanvallen zijn niet mijn hobby. Wordt vervolgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Nope! Ik word altijd enorm verdrietig van persoonlijke aanvallen. Zullen we ons verdriet verdrinken? Ik lust eigenlijk wel een groot glas rum met een drupje chocolademelk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Sorry, de chocolademelk is op. Maar kun jij vertellen wie de vriend is van wie? Vlindertje, Barny, Bloodwoosj..... Iemand vroeg wie Barny is, geloof ik en toen brak de hel los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ach kikkertje het is zoals gewoonlijk een hoop geschreeuw en weinig wol. En degene die het juist hebben worden de deur uitgewerkt... Wees blij met ons maandelijks verhuiscafeetje, daar kunnen we een heerlijk warm onthaal vinden. Proost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Stamgasten zijn elkaars vrienden. Buiten het café zou ik het zo één, twee, drie niet direct weten. Shocking! De cocomel op? En nu? Wat moet ik nu drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Je zou denken dat we hier toch allemaal tenminste één hobby geocachen delen. Hoe, wat, wie, waar en het verdere rataplan doet minder ter zake. Nog iemand een glaasje wijn voor ik de fles in mijn eentje soldaat maak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Je wilde toch rum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Hoi familie. De duvel heb staat ingetapt! De bolknak staat op de stamtafel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Lekker Kikker Enne...die bolknak steek ik op een rustig moment op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Ik heb nog een stapel opgeloste mysteries liggen, maar kom er niet toe ze te bezoeken. Iemand interesse? Dan wel graag voor mij loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 De-fam ik vind het weer eens helemaal top dat je familie bent Ik wil je dolgraag belonen! Moet ik nu op de groene knop drukken, of heb je liever dat ik de rode knop indruk? Ja Tis hier lekker warm. Ik heb ook vroeg in de middag de open haard aangezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Als kikker gelukkig is, dan zijn we allemaal gelukkig En zoals vogeltje zegt "we beoefenen allemaal dezelfde hobby" en de rest is bijzaak..........MAAR wel een heel belangrijke bijzaak. Ehhhh. Od mag ik mijn naam er dan ook bijschrijven ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Tuurlijk fam. Ik los op, jij logt, een beetje omgekeerde wereld. Trouwens een nieuw account aangemaakt, Ynrab. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten