Odlaniger Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Afgelopen nacht gestopt met puzzel, ik wilde effe onderuit gezakt kijken naar Serious Request. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Doe mij maar een flinke bel lekkere whiskey kikke. Kan ik daarna lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Veel plezier en succes bij het fladderen. Laat je het ons weten als je er bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Bell's is een Schotse whiskey, Jie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Ja, en jingle bell's is Canadese whiskey. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Jak, niet te drinken zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Jak, niet te drinken zeker Nee, smaakt naar zeehondjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Jak, niet te drinken zeker Nee, smaakt naar zeehondjes. Jak, niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Dat hoef ik dan niet. Doe maar een glenmorenchie. Ik dat dat als we geariveerd zijn eerts tegen alle adviezen in een dutje gaan doen kikker en ons daarna wat te eten veroveren, evt de bund bewonderen enzo. Daarna misschien tijd voor internet. Als we dat te pakken krijgen ;-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Ik ben even naar de WC om een nieuwe fles berenburg te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Dat hoef ik dan niet. Doe maar een glenmorenchie. Ik dat dat als we geariveerd zijn eerts tegen alle adviezen in een dutje gaan doen kikker en ons daarna wat te eten veroveren, evt de bund bewonderen enzo. Daarna misschien tijd voor internet. Als we dat te pakken krijgen ;-). Wanneer je in XieJouXso bent aangekomen, eerst geheel volgens traditie een MieFangChou naar binnen werken. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Jiejie, als ik je niet meer spreek, zie, hoor of ruik: fijn verblijf elders op aarde en grappige kerstdagen en knallend oud en nieuw gewenst. En ik heb gehoord dat ze in China lekkere stamppot en snert hebben, dus je overleeft het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 (bewerkt) Knallen zullen ze er, ik heb de rollen klappers al van de zomer gezien http://www.thex-outdoor.nl/album/slides/n%20IMG_2014.html 21 december 2012 bewerkt door thex 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Ik moet balen, ik moet balen, langs bergen en langs dalen. Wil een foto van mij met kikkermuts plaatsen. Fototoestel heeft last van lege batterijen, dus ik leg mijn kop met muts op de scanner. Scanner doet het niet. Ik schrijf een onzedelijk kerstgedicht in Word en wil het kopiëren in het café, lukt niet. Ik ga maar verder met het oplossen van de kerstcachepuzzel van zillah. Ook zoiets. Volgens mij ben ik altijd een goede vader geweest en dan wordt ik gestraft met zo'n onmogelijke opgave. Of is dit Zoete Wraak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Zoete wraak denk ik, met liefde je toegedicht. Heb je niets an, maar toch. FF slijmen zal wel helpen, Ach dochter kijkt al mee. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten