de kikkers Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Super geweldig, Helmine Lees eens voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 En wat vond je er van? Leuk he dat Piet Sherlock Holmes vergeleken met ons gps-ers maar een eenvoudig ventje vindt. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Dat Piet ons vergelijkt met Sherlock Holmes vind ik een groot compliment Super gedicht meid! Welke Piet heeft het geschreven? Dames en heren: de chocolademelk staat ingeschonken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 De buurpiet van schuin achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Graag, ik kan wel een sterk bakkie gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Fijne Sinterklaas allemaal! Dat jullie mogen krijgen wat je stiekum had gehoopt. Voor de regenboog blijft het nog even spannend, is morgen pas aan de beurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Is Sinterklaas in Kikkerland zo tevree dat hij blijft langer, speciaal voor regenboog twee? Dat wordt dus morgen genieten samen met Sint en zijn Pieten Nu geef ik een rukje aan de cafébel. Sint: mag ik alstublieft nog een glaasje chocomel Sint is (bijna) uit het land we krijgen met de Cacheman vast een goede band Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Dag Sinterklaasje en welkom TTT. Helmine, heb je nog kwaliteit onder de kurk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 (bewerkt) Welkom TTT? Ik ken de TT maar die vindt meestal in juni plaats in Drenthe... Sorry! Het muntje viel niet direct snel: Welkom TTT 5 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Kikker, wel opletten hoor. TTT zijn die aardige mannen die je direct helpen als je een paar keer, zeg maar een stuk of 5, terug moet naar een cache omdat je wel eens wat over het hoofd ziet, of niet leest, of....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 't LevensPaadje Van de Newbie Is ontDaan van Elke Roos 'k Weet nog Niets van GeoGrafie Stel een Vraag,'tis HopeLoos 'tAntwoord Is vaak Veel te Cryptisch Ja het Lijkt soms Wel eGyptisch Ook zijn Leden Soms wat Kritisch 'kVoel me Wel eens HulpeLoos Maar er Is een GeocaFe Start daar Maar een DiaLoog Drink er Ook een Biertj'of Twee Wordt je Zo een CryptoLoog 'kWeet nu Dat het Gele Bussie Toch niet Zonder ReperCussie Ook niet Tijdens Een disCussie Zonder Cola Wordt geLogd 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Od, je hebt concurrentie van een winterkoninkje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Speciaal voor Diederikus de Dupe Sint zat te bedenken wat hij jou op Sinterklaasavond wilde schenken. Is het een idee om te gebruiken voortaan de banner van het café? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 (bewerkt) Wat kan die vogel fluiten zeg, sjapoo! Aan de wilgen hang ik mijn viool. Titel "dichter des café's" krijgt hij kadoo. Mijn gedichten kunnen in het riool. 5 december 2012 bewerkt door Odlaniger 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Ho eens even Od. Dat kan echt niet hoor. Jouw gedichten kunnen wij echt niet missen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten