Spring naar bijdragen

Project-Gc


DanPan

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Skip het kommentaar van mug: dit staat in de FAQ:

 

How up-to-date is the data?

Normally the data is 24-36 hours behind. But there are circumstances that will take a longer time to detect. What is detected within the given time frame is new found (or equivalent depending on cache type) logs. Deleted/edited logs might take a longer time. Adopting of caches or changing of status (disabled/archived) might also take a longer time to detect. So how long time will it take then?

That depends, if the cache in question gets a found log, everything else should sync up as well. Otherwise it takes up to 30 days for a non archived cache and up to 90 days for an archived one. The more precise time depends on a lot of factors, including the age of the cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skip het kommentaar van mug: dit staat in de FAQ:

 

How up-to-date is the data?

Normally the data is 24-36 hours behind. But there are circumstances that will take a longer time to detect. What is detected within the given time frame is new found (or equivalent depending on cache type) logs. Deleted/edited logs might take a longer time. Adopting of caches or changing of status (disabled/archived) might also take a longer time to detect. So how long time will it take then?

That depends, if the cache in question gets a found log, everything else should sync up as well. Otherwise it takes up to 30 days for a non archived cache and up to 90 days for an archived one. The more precise time depends on a lot of factors, including the age of the cache.

 

Bij Membership features:

"Profile Stats - Daily refresh - The Profile stats are generated weekly for non paying members. With an upgraded account they will be updated daily."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Z u k k e l , de profile stats worden dagelijks geupdate, maar de data erachter loopt achter (en dat kan ook niet anders). Geven ze zelf ook aan, Voor diegene die een redelijke opleiding genoten hebben: de afwijking van beide mag je ook nog eens optellen. Dus maand + 1 week, of maand + 1 dag. Dat is wat Team Mavos waarneemt. Zeg, even of-topic en onder ons: kun jij wel goed lezen ?

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Z u k k e l , de profile stats worden dagelijks geupdate, maar de data erachter loopt achter (en dat kan ook niet anders). Geven ze zelf ook aan, Voor diegene die een redelijke opleiding genoten hebben: de afwijking van beide mag je ook nog eens optellen. Dus maand + 1 week, of maand + 1 dag. Dat is wat Team Mavos waarneemt. Zeg, even of-topic en onder ons: kun jij wel goed lezen ?

 

Ik begrijp hieruit dat jij geen betaalde abbo op project gc hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normally the data is 24-36 hours behind. Dat staat er. Er staat ook: The more precise time depends on a lot of factors, including the age of the cache. Men heeft gewoon PQ's lopen. en gebruiken de live-api tot de max. Iedereen weet dat alleen Nederland alleen al zo'n 32 pocketqueries vraagt. Heb je 1 user dedicated op NL zitten dan duurt dat ruim 4 dagen met 10 als max, en 1000 als max inhoud. Screen scrapen mag niet. Aan logs opvragen zitten meer beperkingen waaronder tijdslimieten. Aangezien Project-GC en GS in het verleden geen vriendjes zijn geweest mag je ook veronderstellen dat ze geen directe verbinding op hun databases hebben. M.a.w., zoals ze zelf al aangeven: het zal achterlopen. Ook de buren geven aan achter te lopen. Zelfde principe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik adviseer eens te luisteren naar de Geo Gear Heads Podcast (GGH). Magnus is een paar keer langs geweest voor lange interviews. Hij heeft bijvoorbeeld ook de verschillen uitgelegd tussen onbetaalde abbo's en betaalde abbo's, waarop jouw enige inhoudelijk antwoord een scheldwoord is. Bijvoorbeeld dat je bij een betaalde abbo ook dagelijks een update krijgt van logs die zijn aangepast van je caches als CO, en foto's die op je caches zijn bijgeplaatst door de founders.

 

Als je niet naar mij wil luisteren, luister dan eens naar Magnus zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deel 1 geeft op 30 minuten en 40 minuten de meeste info. Je weet hopenlijk wel het verschil tussen jouw profiel ophalen bij GS met gratis gebruik van jouw token waar jij in voorziet (hier is een live-api voor), of een database onderhouden waar voor iedere cache iedere log van iedere niet aangesloten geocacher aanwezig is (hier zijn pq voor nodig, of live-api calls met veel beperkingen ? Wat weer bruikbaar is voor de niet betalende leden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik adviseer eens te luisteren naar de Geo Gear Heads Podcast (GGH). Magnus is een paar keer langs geweest voor lange interviews. Hij heeft bijvoorbeeld ook de verschillen uitgelegd tussen onbetaalde abbo's en betaalde abbo's, waarop jouw enige inhoudelijk antwoord een scheldwoord is. Bijvoorbeeld dat je bij een betaalde abbo ook dagelijks een update krijgt van logs die zijn aangepast van je caches als CO, en foto's die op je caches zijn bijgeplaatst door de founders.

 

Als je niet naar mij wil luisteren, luister dan eens naar Magnus zelf.

ik heb een betaald abbo en krijg inderdaad die updates als logs zijn aangepast, en die krijg je dagelijks maar toch echt pas nadat de info bij pr-gc bekend is en daar kan soms echt wel een paar dagen overheen gaan hoor.

 

Het feit dat je dagelijkse updates krijgt wil niet zeggen dat de informatie slechts maximaal 24 achterloopt. Het wil alleen zeggen dat je dagelijks op de hoogte gehouden wordt van de informatie voor zover bekend bij pr-gc. (en die informatie loopt dus altijd achter op geo.com)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik adviseer eens te luisteren naar de Geo Gear Heads Podcast (GGH). Magnus is een paar keer langs geweest voor lange interviews. Hij heeft bijvoorbeeld ook de verschillen uitgelegd tussen onbetaalde abbo's en betaalde abbo's, waarop jouw enige inhoudelijk antwoord een scheldwoord is. Bijvoorbeeld dat je bij een betaalde abbo ook dagelijks een update krijgt van logs die zijn aangepast van je caches als CO, en foto's die op je caches zijn bijgeplaatst door de founders.

 

Als je niet naar mij wil luisteren, luister dan eens naar Magnus zelf.

ik heb een betaald abbo en krijg inderdaad die updates als logs zijn aangepast, en die krijg je dagelijks maar toch echt pas nadat de info bij pr-gc bekend is en daar kan soms echt wel een paar dagen overheen gaan hoor.

 

Het feit dat je dagelijkse updates krijgt wil niet zeggen dat de informatie slechts maximaal 24 achterloopt. Het wil alleen zeggen dat je dagelijks op de hoogte gehouden wordt van de informatie voor zover bekend bij pr-gc. (en die informatie loopt dus altijd achter op geo.com)

 

 

De stats worden bij een betaalde abbo dagelijks aangepast. Wat betreft die andere update, ik heb daar nog geen ervaring mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt mij op dat de aantallen gevonden caches nooit aansluit met de aantallen in Geocaching.com.

Er lijkt wel een paar weken vertraging in te zitten.

Klopt dat?

 

Hebben meer mensen die ervaring?

 

je weet overigens wel dat de aantallen nooit gelijk zijn doordat je ook 4 labcaches hebt gevonden. project-gc heeft geen mogelijkheid om informatie over labcaches op te halen en negeert deze dus verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...