Noeltie Geplaatst 27 oktober 2012 Share Geplaatst 27 oktober 2012 (bewerkt) Ik heb vandaag een nieuwe cache geplaatst en de listing enabled aangevinkt. Nu komt er een reviewers note met de melding: succes Ik wil erop reageren met wat hij nu bedoelt, hij is namelijk nog niet gepubliceerd maar dan krijg ik de melding : The listing has been locked and is not accepting new log entries. Als ik op 'edit listing' klik krijg ik deze melding: Sorry. This listing has been locked by an administrator and you cannot edit it. If you believe this is in error please contact customer support. Wat zou dit kunnen zijn/betekenen? Of zou dit zijn omdat ik in de omschrijving aangegeven heb dat die alleen tussen zonsopgang en zonsondergang bezocht mag worden? Alvast bedankt voor de reacties. 27 oktober 2012 bewerkt door Noeltie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 27 oktober 2012 Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik denk dat hij binnenkort gepubliceerd wordt. Hij wordt dan tijdelijk gelocked om te voorkomen dat er nog wijzigingen in komen. Als het lang duurt, zou ik de reviewer even een PM sturen met de GC-code en vragen hoe het zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 27 oktober 2012 Share Geplaatst 27 oktober 2012 Hallo Noeltie De cache is goedgekeurd en staat gelocked tot morgen ochtend, omdat hij niet na zonsondergang gelopen mag worden. Hij komt dus online bij zonsopgang, en tot die tijd kan je niets meer veranderen aan je cache pagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noeltie Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2012 Oké, top! Bedankt voor de reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 27 oktober 2012 Share Geplaatst 27 oktober 2012 De cache komt online om 7:29 uur (wintertijd). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden