Spring naar bijdragen

Vragen Aanreviewers


Triskelle

Aanbevolen berichten

Stomme vraag misschien, maar hoe kan ik een vraag stellen aan een reviewer én antwoord krijgen? E-mail via profiel of anderszins lijkt - meer dan doorsnee en ook na ettelijke dagen - niet te aan te komen ... DM-men via Twitter werkt niet want hij/hij volgt mij niet ... een "gewone" Tweed is té openbaar in dit geval ... facebooken doen we niet ... een fake-cache plaatsen om aandacht te vragen gaat me te ver ... andere suggesties?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Verdraaid jammer dat het zo ingewikkeld moet. Het lijkt verdorie wel alsof Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, Prinses van Lippe-Biesterfeld, Hertogin van Limburg, Markiezin van Veere, Erfprinses van Vlissingen, Gravin van Katzenelnbogen, Vianden, Dietz, Spiegelberg, Buren, Leerdam en Culemborg, Burggravin van Antwerpen, Barones van Breda, Diest, Beilstein, de stad Grave, het land van Cuijck, IJsselstein, Cranendonck, Eindhoven, Liesveld, Herstel, Warneton, Arlay en Nozeroy, Erfen Vrijvrouwe van Ameland, Vrouwe van Borculo, Breedevoort, Lichtenvoorde, Loo, Geertruidenberg, Clundert, Zevenbergen, Hoge en Lage Zwaluwe, Naaldwijk, Polanen, St. Maartensdijk, Soest, Baarn, Ter Eem, Willemstad, Steenbergen, Montfoort, St. Vith, Buettgenbach, Niervaart, Daasburg, Turnhout, Besançon toegankelijker is dan een reviewer.

 

Nou ja, ik ga wel wat proberen. Bedankt voor de antwoorden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien willen de reviewers er liever een filter tussen hebben.

Beatrix zal ook wel niet alles zelf lezen ;)

 

Denk het ook niet, maar je krijgt in ieder geval wel antwoord namens haar. Zoiets zou met Groundspeak / reviewers toch ook moeten kunnen? Dus ik stuur een e-mailtje naar zeg reviewer.nederland@groundspeak.com en ik krijg antwoord van of namens de regionale reviewer? Of bestaat het werk van reviewers echt alleen maar uit het publiseren van caches? No offence ... just asking!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...