paulus Geplaatst 10 augustus 2012 Geplaatst 10 augustus 2012 Voor mijn cache Kattenogen Waterwerk heb ik een banner gemaakt voor in het GC profiel. Kan ik in één keer alle mensen die de cache gelogd hebben een mailtje daar over sturen? Groeten PAULUS
paulus Geplaatst 18 augustus 2012 Auteur Geplaatst 18 augustus 2012 Bedankt voor het zeer duidelijke antwoord, Groeten PAULIUS Draadje kan dicht.
thex Geplaatst 18 augustus 2012 Geplaatst 18 augustus 2012 (bewerkt) Je moet alle vinders hun account naam verzamelen. Hier de mailadressen van opvragen. Dan een mail programma gebruiken voor een groepmail. Eerste stap zit al niet in de gpx download. Wel wordt je geholpen omdat de .com api de laatste 30 logs kan toveren. Je hebt 166 founds. Dat wordt handwerk. Ik zie tot mijn schrik ook dat het een sleaping beauty geworden is (ander draadje). Dit kan ik niet begrijpen, en het aantal founds. OK, 1998 was een andere tijd (mijn nachtcache event in 1996 had ook weinig bezoekers met 19 nachtcaches notabene, van zeker hogere kwaliteit dan nu beschikbaar), maar deze brilliante multi disciplinaire cache ga ik binnenkort nogmaals doen met liefhebbers Ze zijn er ! Keep up the good work, chap. 18 augustus 2012 bewerkt door thex
Team Professor X Geplaatst 18 augustus 2012 Geplaatst 18 augustus 2012 OK, 1998 was een andere tijd (mijn nachtcache event in 1996 had ook weinig bezoekers met 19 nachtcaches notabene, van zeker hogere kwaliteit dan nu beschikbaar), maar deze brilliante multi disciplinaire cache ga ik binnenkort nogmaals doen met liefhebbers Ze zijn er ! Keep up the good work, chap. Euh....last van de warmte Thex? 1996 was 2006 en dat event heeft bij mij nog steeds een heel bijzondere plek in mijn geocaching belevenissen! Vooral de "PC" langs de snelweg was briljant! En inderdaad, deze sleeping beauty krijgt ook vanuit hier binnenkort aandacht
thex Geplaatst 18 augustus 2012 Geplaatst 18 augustus 2012 (bewerkt) Je moet alle vinders hun account naam verzamelen. Hier de mailadressen van opvragen. Dan een mail programma gebruiken voor een groepmail. Eerste stap zit al niet in de gpx download. Wel wordt je geholpen omdat de .com api de laatste 30 logs kan toveren. Je hebt 166 founds. Dat wordt handwerk. Ik zie tot mijn schrik ook dat het een sleaping beauty geworden is (ander draadje). Dit kan ik niet begrijpen, en het aantal founds. OK, 1998 was een andere tijd (mijn nachtcache event in 2006 had ook weinig bezoekers met 19 nachtcaches notabene, van zeker hogere kwaliteit dan nu beschikbaar), maar deze brilliante multi disciplinaire cache ga ik binnenkort nogmaals doen met liefhebbers Ze zijn er ! Keep up the good work, chap. Vooral de "PC" langs de snelweg was briljant! Nou volg ik het niet. Jij was toch niet diegene die teruggereden is vanwege de 120 meter bekende afwijking mijn compagnon veroorzaakt had in Ozi bij de aanloop cache waar ik hem voor gewaarschuwd heb en waar lakoniek op gereageerd is ? 18 augustus 2012 bewerkt door thex
thex Geplaatst 18 augustus 2012 Geplaatst 18 augustus 2012 Oooow dat scherm in de achtertuin/slaapkamerraam waar versneld coords op afgespeeld werden. Lachen
GoudHaartje Geplaatst 18 augustus 2012 Geplaatst 18 augustus 2012 als je als CO een announcement plaatst, wordt die toch door iedereen ontvangen die ooit gelogd heeft ?
antarctica Geplaatst 18 augustus 2012 Geplaatst 18 augustus 2012 Nooit van gehoord. Hoe doe je dat? Is het niet zo dat mensen die de cache op hun watchlist hebben, een notificatie krijgen? Antarctica
Tovenaartje Geplaatst 18 augustus 2012 Geplaatst 18 augustus 2012 Een announcement kan volgens mij alleen bij een event. En dan gaat hij naar iedereen die een will attend heeft geplaatst. @Antarctica: zijn er mensen die een cache op de watchlist zetten als ze hem gevonden hebben? Als ik een cache op de watchlist heb staan, dan haal ik hem eraf zodra ik hem heb gevonden.
DanPan Geplaatst 18 augustus 2012 Geplaatst 18 augustus 2012 (bewerkt) als je als CO een announcement plaatst, wordt die toch door iedereen ontvangen die ooit gelogd heeft ? Als CO kan je enkel een announcement plaatsen op een event cache. 18 augustus 2012 bewerkt door DanPan
LeoCache Geplaatst 18 augustus 2012 Geplaatst 18 augustus 2012 Andere optie... Misschien dat de reviewers meer rechten hebben en wel uit jouw naam een mail kunnen verzenden naar alle vinders? 'k Weet natuurlijk niet of ze daar aan gaan beginnen, maar je kan altijd even contact met ze zoeken. Groet, Leo
antarctica Geplaatst 18 augustus 2012 Geplaatst 18 augustus 2012 @Tovenaartje: ik heb alleen caches op mijn watchlist staan die ik al gedaan heb. Bijvoorbeeld BNI, ooit gedaan; zou heel graag een tweede keer gaan. Maar BNI is helaas verdwenen ............. Toch houd ik de pagina in de gaten. Antarctica
barny Geplaatst 18 augustus 2012 Geplaatst 18 augustus 2012 kort gezegt nee het kan niet en de revieuwers zullen wel gek zijn om daar aan mee te werken voor ze het weten worden ze bedolven over dat soort verzoeken. maar ben wel benieuwd wat je gaat doen met het 10 jaars feestje, ik hou een plekje vrij Barny
Aanbevolen berichten