xight Geplaatst 9 juli 2012 Geplaatst 9 juli 2012 (bewerkt) Hallo, Ik heb onlangs een tweedehandse oregon 400t gekocht. Nu wilde ik graag mapsend downloaden van de site (omdat dat zo moet volgens de beschrijving), maar kan dit niet omdat mijn toestel op een andere naam is geregistreerd. Mijn vraag of iemand hier nog een versie heeft of weet hoe ik 'm anders kan downloaden. Alvast vriendelijk bedankt, Gilbert. 9 juli 2012 bewerkt door xight
Birdie.NL Geplaatst 9 juli 2012 Geplaatst 9 juli 2012 Na wat googlen kom ik tot de conclusie dat Mapsend voor een Magellan GPS bedoeld is, vergelijkbaar met Mapssource voor Garmin GPS. Volgens http://www.ehow.com/how_8711066_convert-magellan-mapsend-garmin-mapsource.html kun je de kaarten wel converteren van het ene naar het andere formaat. Zelf ben ik uiterst tevreden met de OpenFietsMap - ik zou die zeker ernaast op mijn GPS zetten.
Triskelle Geplaatst 9 juli 2012 Geplaatst 9 juli 2012 (bewerkt) Ik ben wel nieuwsgierig naar de beschrijving die jij hebt geraadpleegd, want ik ben bang dat je een paar zaken door elkaar haalt ... de Oregon komt uit de stal van Garmin, terwijl MapSend het tooltje van Magellan is. Het lijkt mij dan ook handiger om voor de Oregon die je hebt aangeschaft MapSource of BaseCamp te downloaden van de Garmin-site. En mocht je de officiële handleiding niet tot je beschikking hebben ... klikkerdeklik. Edit: Om toe te voegen "Okee Birdie ... goed teamwerk!" 9 juli 2012 bewerkt door Triskelle
Aanbevolen berichten