Spring naar bijdragen

Gsak Betaalde Update


Meeuw

Aanbevolen berichten

Ik heb een GSAK update van versie 7 naar versie 8 gekocht en heb dus betaald!

 

Ik moet nu om een geregistreerde versie te krijgen een serienummer ontvangen, maar heb dit dus niet gekregen. Clyde van GSAK reageert niet op mijn emails. Het forum van GSAK kan ik niet gebruiken omdat ik de validatie email van het forum ook niet ontvang. (Mijn email adres staat wel juist in mijn profiel op de website). Dus daar kan ik geen gebruik van maken om te vragen hoe ik aan een serienummer voor versie 8 kom. Voor alle duidelijkheid. Mijn oude serienummer van versie 7 werkt niet op deze versie.

 

Wie weet hoe ik een alsnog serienummer voor versie 8 kan krijgen. Ik heb hiervoor tenslotte betaald!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Grote kans dat wel wordt gereageerd maar dat die mailtjes als spam worden gemerkt.

Kijk in je spambox of de mailtjes daarin beland zijn. Je provider heeft waarschijnlijk ook een eigen online spambox, dus vergeet niet ook via je webmail te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grote kans dat wel wordt gereageerd maar dat die mailtjes als spam worden gemerkt.

Kijk in je spambox of de mailtjes daarin beland zijn. Je provider heeft waarschijnlijk ook een eigen online spambox, dus vergeet niet ook via je webmail te kijken.

 

 

nee ze staan niet in mijn spam...daar hem ik ook al gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je deze link geprobeerd ?

 

ja maar het schijnt dat de email die van GSAK die ik krijg, niet binnenkomt op mijn account, dus ook deze email niet. Ik kan het emailadres waar GSAK op geregistrred staat niet wijzigen , want dat staat weer gekoppeld aan mijn paypal betaling.

 

Het probleem is dus nu dat bij GSAK een emailadres (gewoon een ziggo-adres) geregistreerd staat en dat Ziggo dus op een één of andere manier mijn GSAK mail eruit gooit :angry: Zodat ik deze niet ontvang.

 

ik kon ook niet inloggen op het forum met dit adres, maar wel met een gmailaccount, dus het ligt aan ziggo...Maar ondertussen heb ik nog steeds geen serienummer.....

 

Ik heb nu clyde gemaild of deze mijn serienummer naar dat gmail account kan sturen....maar ik heb geen idee of hij dat doet. Of misschien kan hij mijn ziggo account wijzigen in mijn gmail account zodat ik op die maniet mijn serienummer nog een keer kan opvragen. Ondertussen heb ik nog niets van Clyde gehoord... maar een vorige poster zei, dat hij het druk heeft en het misschien wel komt...Ik hoop het.

 

Ondertussen ga ik even (?????) met Ziggo bellen waarom ze mijn email eruit vissen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes Clyde heeft mij teruggemaild op het gmail adres. :thumbup: :thumbup: Ik heb het nieuwe serienummer gekregen.

 

Super!! Ziggo zegt dat zij niets blokkeren. Nou echt wel, want deze emial had ik zo binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...