GeoVio Geplaatst 4 juni 2012 Geplaatst 4 juni 2012 Sinds enige tijd als ik op MAPS klik komt de achtergrond van de omgeving waar de caches liggen niet naar voren. Hier blijft eeuwig het pictogrammetje draaien van het laden van de pagina. Weet iemand of hier een oplossing voor is. Ik dacht eerst dat het kwam omdat het drukker op de site is, het mooiere weer, meer cachers, maar op het forum van geocaching.com kom ik een bericht tegen dat het een instelling zou kunnen zijn. Maar verder dan dat kom ik niet. Dus hopelijk kan iemand mij helpen.
Udoos Geplaatst 5 juni 2012 Geplaatst 5 juni 2012 Sorry, geen idee. Bij mij werkt 't gewoon. Misschien eens googlen (algemeen) op deze instelling? Succes!
StefandD Geplaatst 6 juni 2012 Geplaatst 6 juni 2012 Misschien helpt het om het cache-geheugen van je browser wissen? Anders kan je onder Set Map Preferences kiezen welke kaart je wilt, Google Maps of Leaflet OSM.
GeoVio Geplaatst 6 juni 2012 Auteur Geplaatst 6 juni 2012 Dank je voor je reactie. Ik heb het geprobeert, maar is de oplossing niet. Ben zelf ook evrder aan het googlen geweest en het is wel een breder safari probleem. Daarom ben ik benieuwd of andere safari gebruikers dit herkennen en mogelijk een oplossing weten. nos.nl laad ook traag en zo nog een paar sites. Ik hoop dat iemand een oplossing weet!
@rend Geplaatst 6 juni 2012 Geplaatst 6 juni 2012 Ik gebruik ook Safari en ondervind geen enkel probleem Ook het laden van andere URL's geeft geen problemen gaat allemaal erg soepel.
Aanbevolen berichten