Spring naar bijdragen

Marinedagen 2012


Aanbevolen berichten

Waarom antwoord de heel wereld maar de maker van het event niet ??????

 

 

Oooooooohhhhhh! Hier zijn we! Het is denk ik een persoonlijke keuze van iemand of hij 2,50 voor een Event over heeft of niet.......Verder wil ik géén zinloze discussie voeren! Ik neem aan dat je hier begrip voor hebt. Wij gaan weer verder aan het werk. We hebben het namelijk een beetje druk.......Wij zijn aan het werk om voor pakweg 400 geocachers of de héééle wereld een Event te organiseren.

 

Dat zou overigens wél super gaaf zijn......de hééééle wereld........Dan hebben de Kikkers namelijk óók een

MEGA ge-or-ga-ni-seerd :beerchug:

 

 

nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag en ik vraag naar mijn idee toch een heel normaal vraag??

 

Wat krijgen wij allemaal voor die euro 2.50 alleen een drankje ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waarom antwoord de heel wereld maar de maker van het event niet ??????

 

 

Oooooooohhhhhh! Hier zijn we! Het is denk ik een persoonlijke keuze van iemand of hij 2,50 voor een Event over heeft of niet.......Verder wil ik géén zinloze discussie voeren! Ik neem aan dat je hier begrip voor hebt. Wij gaan weer verder aan het werk. We hebben het namelijk een beetje druk.......Wij zijn aan het werk om voor pakweg 400 geocachers of de héééle wereld een Event te organiseren.

 

Dat zou overigens wél super gaaf zijn......de hééééle wereld........Dan hebben de Kikkers namelijk óók een

MEGA ge-or-ga-ni-seerd :beerchug:

 

nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag en ik vraag naar mijn idee toch een heel normaal vraag??

 

Wat krijgen wij allemaal voor die euro 2.50 alleen een drankje ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de laatste keer! Kikker GEEFT antwoord. Maar schijnbaar WILT u NIET niet luisteren. Nog maar één keertje dan! Ik blijf geduldig, omdat ik de héle dag worteltjessap heb gedronken in het SOS café! Tevens is het wel de laatste keer..... Het is een persoonlijke keuze van een cacher of hij naar een Event gaat. Iemand die bij ons het logboek tekent, mág 2,50 betalen.

 

Btw: Ik heb zelf nergens iets over een cola geschreven... Cachers van de hééééle wereld mag ik jullie uitnodigen?????

 

Enne.....survey adjo dankjewel voor de gratis reclame. De héééééle wereld smult van dit soort draadjes dus ik denk dat het nu een MEGA gaat worden :yes:

 

De familie heeft gelijk in een café betaal je gemiddeld al 2,50 voor een drankje. Kikkers bieden nog een beetje meer aan. Wij maken een Event. Een cacher kiest of hij heen wil......

 

Tot ziens allemaal. Kikker gaat jullie zien op het Marine Dagen Event GC3CJ25 op 7 en 8 juli :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de laatste keer! Kikker GEEFT antwoord. Maar schijnbaar WILT u NIET niet luisteren. Nog maar één keertje dan! Ik blijf geduldig, omdat ik de héle dag worteltjessap heb gedronken in het SOS café! Tevens is het wel de laatste keer..... Het is een persoonlijke keuze van een cacher of hij naar een Event gaat. Iemand die bij ons het logboek tekent, mág 2,50 betalen.

 

Btw: Ik heb zelf nergens iets over een cola geschreven... Cachers van de hééééle wereld mag ik jullie uitnodigen?????

 

Enne.....survey adjo dankjewel voor de gratis reclame. De héééééle wereld smult van dit soort draadjes dus ik denk dat het nu een MEGA gaat worden :yes:

 

De familie heeft gelijk in een café betaal je gemiddeld al 2,50 voor een drankje. Kikkers bieden nog een beetje meer aan. Wij maken een Event. Een cacher kiest of hij heen wil......

 

Tot ziens allemaal. Kikker gaat jullie zien op het Marine Dagen Event GC3CJ25 op 7 en 8 juli :yes:

 

 

En waar is nu het antwoord dat heb je nog niet gegeven je draai er om heen dus nog een keer de vraag voor je.

Wat krijgen wij allemaal voor die euro 2.50 alleen een drankje ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de laatste keer! Kikker GEEFT antwoord. Maar schijnbaar WILT u NIET niet luisteren. Nog maar één keertje dan! Ik blijf geduldig, omdat ik de héle dag worteltjessap heb gedronken in het SOS café! Tevens is het wel de laatste keer..... Het is een persoonlijke keuze van een cacher of hij naar een Event gaat. Iemand die bij ons het logboek tekent, mág 2,50 betalen.

 

Btw: Ik heb zelf nergens iets over een cola geschreven... Cachers van de hééééle wereld mag ik jullie uitnodigen?????

 

Enne.....survey adjo dankjewel voor de gratis reclame. De héééééle wereld smult van dit soort draadjes dus ik denk dat het nu een MEGA gaat worden :yes:

 

De familie heeft gelijk in een café betaal je gemiddeld al 2,50 voor een drankje. Kikkers bieden nog een beetje meer aan. Wij maken een Event. Een cacher kiest of hij heen wil......

 

Tot ziens allemaal. Kikker gaat jullie zien op het Marine Dagen Event GC3CJ25 op 7 en 8 juli :yes:

 

 

En waar is nu het antwoord dat heb je nog niet gegeven je draai er om heen dus nog een keer de vraag voor je.

Wat krijgen wij allemaal voor die euro 2.50 alleen een drankje ???

Er is vast wel iemand in de hééle wereld die nu nog een antwoord WIL geven! Of NIET natuurlijk. Trust. Ik ga naar het café!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begint wel een beetje vervelend te worden ........................ over wat je nu krijgt voor 2,50.

 

Ik zou zeggen gewoon heengaan dan ervaar je het zelf wat je krijgt, in ieder geval goed verzorgde caches en in een interessante omgeving.

 

Ik hoop dat we elkaar ontmoeten, dan zullen we analyseren wat je allemaal hebt gehad voor deze 2,50, misschien is het veel meer waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom antwoord de heel wereld maar de maker van het event niet ??????

Ben ik heel de wereld samen met de Fam? :blink:

 

Maar Survey Adjo ik mis ook nog een antwoord van jou hoor, Event word door de Marine aangeboden? Wie zegt dat? waar staat dat? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begint wel een beetje vervelend te worden ........................ over wat je nu krijgt voor 2,50.

 

Ik zou zeggen gewoon heengaan dan ervaar je het zelf wat je krijgt, in ieder geval goed verzorgde caches en in een interessante omgeving.

 

Ik hoop dat we elkaar ontmoeten, dan zullen we analyseren wat je allemaal hebt gehad voor deze 2,50, misschien is het veel meer waard.

 

de Marine doe het werk voor dit event de kikkers gaan daar zitten met een logboekje

Iemand die bij ons het logboek tekent, mág 2,50 betalen.

 

en om daar een log in te zetten mag je 2,50 betalen

 

de marine zal ook wel voor de koffie en thee zorgen net als bij de LMD daar was de koffie ook op kosten van de landmacht dus denk ik hier ook.

en voor de rest van de dag vermaakt de Marine je ook al weer met heel mooie demo's en kan je aan boord van de schepen

 

dus van daar mijn vraag Wat krijgen wij allemaal voor die euro 2.50 alleen een drankje ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Me lang kunnen inhouden maar nu gaat het niet meer,

 

In de aanloop van de landmacht dagenevent heb ik het de organisatie ook wel “lastig” gemaakt maar er kwam altijd een deskundig en goed beargumenteerde antwoord op met een venijnige kwinkslag er bij in gebakken, ik heb er altijd een glimlach om gelaten en heb ze tijdens het event natuurlijk ook een compliment voor gegeven.

 

Hoe tegenstrijdig met wat ik hier zie, tenen krommend om te zien hoe de organisatie omgaat met hun te verwachte gasten, schandalig gewoon.

 

Maar gelukkig zie ik een licht puntje voor mij persoonlijk de Qwoot van De kikkers “Iemand die bij ons het logboek tekent, mág 2,50 betalen” er staat duidelijk dus niet >moet< en bij een event hoef je om een geldige will atendett log te schrijven geen logboek af te tekenen, simpel omdat je logt dat je aanwezig was en niet dat je wat gevonden heb, dus daarom teken ik bijna geen eventlogboekje, en ga dan in dit geval niet naar start en betaal geen 2,50 voor een “drankje” wat ik niet lust, en voor de cache beschrijvingen die ik niet wil. Ik kom voor de vlootdagen voor de schepen en herinneringen ophalen het is leuk dat er een geocacheevent is maar er is genoeg leuks op het terrein te beleven om met z’n alle achter een cache aan te gaan lopen

 

Een veelvoud van die 2,50 zal ik dan wel besteden aan iets waar ik wel wat aan heb en wil ;)

 

Barny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee om op de marinedagen dit te organiseren. Ben ook blij dat defensie niet moeilijk mee doet. Zelf ga ik ook naar de marinedagen, maar weet nog niet of ik ga cachen omdat ik ook van alles en nog wat wilt gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom! Open Dagen van de Marine trekken altijd veel publiek. Wij hopen ons steentje bij te dragen voor de geocachende bezoekers. Op GC3CJ25 staat linksboven een link. De website is kortgeleden bijgewerkt met een bijdrage over geocaching op

7 en 8 juli. wellicht is het leuk om dat te lezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me ff niet inhouden, na al dit gezeik door bepaalde voor ontbijt azijnnuttigende personen.........

Zodat ze de rest van de dag alleen maar azijn pissen.......

 

Hier wordt door een team heel veel werk verzet om een en ander goed te laten verlopen.....

 

Er altijd gezeur is omdat het niet volgens de 'richtlijnen' is....

 

Er ook personen in strijd met richtlijnen handelen.... en logvoorwaarden stel(d)(l)en..

 

Er dan caches in en uit het archief gehaald worden (terwijl dit met grandfathered type caches niet toegestaan is volgens de richtlijnen...)

Oh zal er geen doekjes om winden ... HET GELE BUSSIE...

 

Dus STOP nou eens met dat gezeur.....

 

En voor wat betreft de 2,50 entree.....

 

Menig cacher zal wel meer dan 2,50 op een cache dag aan brandstof (met een heeeeele zuinige auto 50km) verstoken dus............ ZEUR NIET......

 

Kom gewoon binnen (langs is zo afgezaagd) en maak een praatje met de organisatoren en merk dat dit hele creatieve personen zijn en een leuk event op poten hebben gezet..

 

Ik kom ook en zal met plezier 2,50 aftikken... (ook al draag ik een klein steentje bij...)

En voor BARNY wil ook wel betalen hoor, en dan krijgt ie ook nog een colaatje ipv een kop koffie :D tenminste als je komt..... (EDIT::: Die cola is voor mijn rekening)

 

Ben er zaterdag tot een uurtje of 15:30 en zondag de hele dag...

 

(Ja je leest het goed......) En het gele bussie mag je op de algemene parkeerplaats zetten :D

 

En voor de sportievelingen onder ons, neem een fiets mee... parkeer in de stad en kom op de fiets dat maakt je een stuk mobieler......

bewerkt door handleiding
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey! Leuk! Handleiding, jij óók hier.......????????? Tsjee man, ik wist niet dat jij zulke lange verhalen kon schrijven!

 

Houd je er rekening mee dat je volgende week mag proeflopen? Het waren 2011 drie toffe dagen en dit jaar gaan we er twee super dagen van maken! En wat mij betreft is er alleen koffie, thee, en limonade voor de kids........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een idee voor de avontuurlijke cachers onder ons???

 

Als je van ver komt en je bent een fietsfanaat....

 

Maak er een leuk weekeindje van...

 

Ga de Zaterdag of Zondag naar het event en ga de andere dag cachen op het avontuurlijke Texel....

(met de fiets 5,= pp retour)

Zonsopkomst 05:30 zonsondergang 22:00

eerste boot heen 06:30 (daarna op elk halve uur... dus 07:30 .. 08:30 etc etc)

laaste boot terug 21:00 (en elk uur eerder dus 22:00 19:00 etc etc)

 

Of kom beide dagen langs....... Altijd gezellig....

 

Hey! Leuk! Handleiding, jij óók hier.......????????? Tsjee man, ik wist niet dat jij zulke lange verhalen kon schrijven!

 

Houd je er rekening mee dat je volgende week mag proeflopen? Het waren 2011 drie toffe dagen en dit jaar gaan we er twee super dagen van maken! En wat mij betreft is er alleen koffie, thee, en limonade voor de kids........

 

De cola geldt ALLEEN voor BARNY.. en die betaal ik persoonlijk uit eigen zak..

En als het gezellig wordt ..... misschien wel twee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...