Spring naar bijdragen

Verdwenen Coin


pepijn1972

Aanbevolen berichten

Een coin van mij is al langere tijd in handen van een andere cacher. Na het sturen van meerder mailtjes krijg ik nog steeds geen contact. Het is toch de bedoeling om een coin te laten circuleren en niet om te behouden. Weet iemand een passende oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik post net een berichtje op .com, over een beetje hetzelfde probleem. Ik heb tot nu toe ook meerdere grabbers en retrievers achter de broek aan moeten zitten. Gelukkig kreeg ik steeds wel contact en lukte het om er weer wat actie in te krijgen. Van de huidige retriever, met 9 founds, heb ik nog niets vernomen. Wat kun je meer dan blijven proberen, en hopen dat er toch weer actie in komt...

 

Ik hou het houdende team vooral ook in de gaten of zij überhaupt actief zijn, en blijf ze berichtjes sturen. Veel meer kun je niet, vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een passende oplossing is er niet echt. Veel meer dan een mail sturen met een vriendelijk verzoek is er niet te doen.

 

Een van onze TB's is al een heeeeel lange tijd in handen van een Amerikaanse cacher. Een aardig mailtje werd beantwoord met een "sorry, sorry, geen tijd gehad, verhuisd"- soort van antwoord. Toen een paar maanden later er nog steeds geen beweging in zat heb ik er nog eens een mailtje aan gewaagd maar nooit meer iets teruggehoord...... die TB hebben we maar afgeschreven (marked missing).

bewerkt door De Oliva's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een passende oplossing is er niet echt. Veel meer dan een mail sturen met een vriendelijk verzoek is er niet te doen.

 

Een van onze TB's is al een heeeeel lange tijd in handen van een Amerikaanse cacher. Een aardig mailtje werd beantwoord met een "sorry, sorry, geen tijd gehad, verhuisd"- soort van antwoord. Toen een paar maanden later er nog steeds geen beweging in zat heb ik er nog eens een mailtje aan gewaagd maar nooit meer iets teruggehoord...... die TB hebben we maar afgeschreven (marked missing).

Hé, dat is toevallig. Zo'n Amerikaan(se) ken ik ook.....helaas! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt ook het volgende doen:

Kijken waar de cacher vandaan komt een optie hiervoor is kijken of hij/zij een eigen cache heeft en cachers uit de omgeving vragen of zij hem/haar kennen en willen vragen of die willen bemiddelen.

Zo zou ik proberen het te doen. Vriendelijkeheid bereik je meer mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Ben er momenteel al drie op deze manier"kwijt" Op mails wordt niet gereageerd. Eén is er geplaatst in een cache die nog niet online was, maar dat zou volgens de owner wel snel gebeuren. Inmiddels zijn we al een paar maanden verder en wordt er na mijn eerste mail niet meer gereageerd en de cache is nog stees niet geplaatst. Een ander stel is waarschijnlijk gestopt. Staan al heel lang op 7 finds. Ook die reageert niet. Gevraagd om de TB dan maar door te geven aan een ander of op te sturen. Maar ook geen reactie.

Het is jammer dat er niet wordt gereageerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...