den Hollander Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Sinds vandaag kan ik niet meer inloggen op GC.com krijg de melding dat mijn wachtwoord niet goed is Na het wachtwoord via mail te hebben veranderd kan ik nog steeds niet inloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 (bewerkt) Ik denk dat er bij groundspeak iets aan de hand is. Heb tot 14.30 geen problemen gehad. Zet pc uit en weer aan en ik kom er plots ook niet meer in. Terwijl ik mijn username en wachtwoord toch pas zo'n jaar of zes uit m'n hoofd ken... Eens effe wachten of we er vanavond wel in komen... 9 mei 2012 bewerkt door Bloodwoosj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 We schijnen niet de enigen te zijn. Zie groundspeak forum: klikkerdeklik Password reset hielp ook bij mij niet. Ik krijg per mail een link waarmee ik mijn password kan resetten. Als ik die uitvoer krijg ik de melding dat het password gereset is maar bij een poging tot inloggen krijg ik opnieuw de melding dat mijn password onjuist zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Mail naar groundspeak met verwijzing naar problemen en engelstalig forum-topic is verstuurd. Zodra ik antwoord krijg zal ik het ook hier melden. Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Zojuist antwoord gekregen van Groundspeak. Men is het probleem aan het onderzoeken en hoopt het snel opgelost te hebben. Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Het heeft blijkbaar met de update van gisteren te maken. Moun10bike (GS Lackey) zegt er zojuist over: "Yes, some changes were made to the authentication system in yesterday's release, and engineering is investigating the cause of these login issues. We should have a fix shortly. " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Ik heb geen last met inloggen (maar misschien komt dat omdat ik geen PM ben). Ik heb wel sinds een week last van het feit dat ik elke dag opnieuw moet inloggen. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MariSun Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 De hele dag op verschillende momenten op GC geweest tot 'n half uurtje terug, kan er met mijn eigen naam niet op , wel met die van het team . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoklop Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 (bewerkt) De hele dag op verschillende momenten op GC geweest tot 'n half uurtje terug, kan er met mijn eigen naam niet op , wel met die van het team . het is inderdaad raar,was net bij een vriendin om haar Geocaching te laten zien kon gewoon inloggen toen hier net thuis mijn profiel foto veranderd moest ik uitloggen en waarempel kan ik er niet meer inloggen zucht hoop dat het gauw verholpen is vreemd kon net weer inloggen dus misschien is het nu verholpen 9 mei 2012 bewerkt door Geokloppers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Laatste stand van zaken: Some users are getting a "Password incorrect" error message when attempting to log in. Our Engineers are working to identify the cause of this issue. If occurs/has occurred, here is some important information for you: The bug is being misidentified by our system. It is not a password error. Please do not update your password. Please try logging in at another time. If possible, use the cached password stored by your browser, rather than typing the password manually. If you have already linked your account to log in through Facebook, please do so, as this log-in process seems to be working. We will update this thread and our site status page when we have resolved the issue. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greenturtel Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 (bewerkt) Dank voor onderstaand bericht; ook ik kijg de mededeling dat combinatie username en pasword niet matchen. Ik begrijp dus dat ik even af moet wachten. En wellicht inloggen met het in mijn browser opgeslagen paswoord. Ja, en dan stuikt mijn computerkennis. Waar/hoe vind ik dat? Ik tik altijd mijn paswoord handmatig in. En met facebook het ik (helaas) niets. Enige hulp wordt op prijs gesteld! Laatste stand van zaken: Some users are getting a "Password incorrect" error message when attempting to log in. Our Engineers are working to identify the cause of this issue. If occurs/has occurred, here is some important information for you: The bug is being misidentified by our system. It is not a password error. Please do not update your password. Please try logging in at another time. If possible, use the cached password stored by your browser, rather than typing the password manually. If you have already linked your account to log in through Facebook, please do so, as this log-in process seems to be working. We will update this thread and our site status page when we have resolved the issue. 9 mei 2012 bewerkt door Greenturtel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Normaliter zit dat ergens in een cookie op je harde schijf. Inmiddels kan ik sinds een kwartiertje voor het eerst weer op gc.com inloggen. Hopelijk voor iedereen die dezelfde problemen hadden weer binnenkort probleemloze toegang. Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
draculix Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 (bewerkt) Helaas is het op dit moment niet voor iedereen opgelost. Zojuist (5 minuten geleden) kon ik nog inloggen en nu, na een herstart van de computer, lukt dat niet meer. Hopelijk duurt het niet lang meer. De verslaving is groot en de ontwenningsverschijnselen beginnen al te kriebelen. (Zou het een truckje zijn om iedereen toch via gezichtenboek te laten inloggen om zo informatie te krijgen ;-) ?) 9 mei 2012 bewerkt door draculix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Volgens het statusoverzicht is alles weer groen en "healthy", dus zouden alle problemen de wereld uit moeten zijn. Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Helaas is het op dit moment niet voor iedereen opgelost. Zojuist (5 minuten geleden) kon ik nog inloggen en nu, na een herstart van de computer, lukt dat niet meer. Hopelijk duurt het niet lang meer. De verslaving is groot en de ontwenningsverschijnselen beginnen al te kriebelen. (Zou het een truckje zijn om iedereen toch via gezichtenboek te laten inloggen om zo informatie te krijgen ;-) ?) Precies dat bedoel ik zie draadje http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19712 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden