Spring naar bijdragen

Inloggen Gc.com


den Hollander

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik denk dat er bij groundspeak iets aan de hand is.

Heb tot 14.30 geen problemen gehad.

Zet pc uit en weer aan en ik kom er plots ook niet meer in.

Terwijl ik mijn username en wachtwoord toch pas zo'n jaar of zes uit m'n hoofd ken...

Eens effe wachten of we er vanavond wel in komen...

bewerkt door Bloodwoosj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We schijnen niet de enigen te zijn.

Zie groundspeak forum: klikkerdeklik

Password reset hielp ook bij mij niet.

Ik krijg per mail een link waarmee ik mijn password kan resetten. Als ik die uitvoer krijg ik de melding dat het password gereset is maar bij een poging tot inloggen krijg ik opnieuw de melding dat mijn password onjuist zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft blijkbaar met de update van gisteren te maken.

Moun10bike (GS Lackey) zegt er zojuist over:

 

"Yes, some changes were made to the authentication system in yesterday's release, and engineering is investigating the cause of these login issues. We should have a fix shortly. "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hele dag op verschillende momenten op GC geweest tot 'n half uurtje terug, kan er met mijn eigen naam niet op :crybaby: , wel met die van het team :huh: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hele dag op verschillende momenten op GC geweest tot 'n half uurtje terug, kan er met mijn eigen naam niet op :crybaby: , wel met die van het team :huh: .

 

 

het is inderdaad raar,was net bij een vriendin om haar Geocaching te laten zien kon gewoon inloggen toen hier net thuis mijn profiel foto veranderd moest ik uitloggen en waarempel kan ik er niet meer inloggen :crybaby: zucht hoop dat het gauw verholpen is

 

 

vreemd kon net weer inloggen dus misschien is het nu verholpen

bewerkt door Geokloppers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste stand van zaken:

 

Some users are getting a "Password incorrect" error message when attempting to log in. Our Engineers are working to identify the cause of this issue.

 

If occurs/has occurred, here is some important information for you:

 

The bug is being misidentified by our system. It is not a password error. Please do not update your password.

Please try logging in at another time. If possible, use the cached password stored by your browser, rather than typing the password manually.

If you have already linked your account to log in through Facebook, please do so, as this log-in process seems to be working.

 

 

We will update this thread and our site status page when we have resolved the issue.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor onderstaand bericht; ook ik kijg de mededeling dat combinatie username en pasword niet matchen. Ik begrijp dus dat ik even af moet wachten.

En wellicht inloggen met het in mijn browser opgeslagen paswoord. Ja, en dan stuikt mijn computerkennis. Waar/hoe vind ik dat? Ik tik altijd mijn paswoord handmatig in. En met facebook het ik (helaas) niets.

Enige hulp wordt op prijs gesteld!

 

 

Laatste stand van zaken:

 

Some users are getting a "Password incorrect" error message when attempting to log in. Our Engineers are working to identify the cause of this issue.

 

If occurs/has occurred, here is some important information for you:

 

The bug is being misidentified by our system. It is not a password error. Please do not update your password.

Please try logging in at another time. If possible, use the cached password stored by your browser, rather than typing the password manually.

If you have already linked your account to log in through Facebook, please do so, as this log-in process seems to be working.

 

 

We will update this thread and our site status page when we have resolved the issue.

bewerkt door Greenturtel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaliter zit dat ergens in een cookie op je harde schijf.

Inmiddels kan ik sinds een kwartiertje voor het eerst weer op gc.com inloggen.

Hopelijk voor iedereen die dezelfde problemen hadden weer binnenkort probleemloze toegang.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas is het op dit moment niet voor iedereen opgelost. Zojuist (5 minuten geleden) kon ik nog inloggen en nu, na een herstart van de computer, lukt dat niet meer.

Hopelijk duurt het niet lang meer. De verslaving is groot en de ontwenningsverschijnselen beginnen al te kriebelen.

(Zou het een truckje zijn om iedereen toch via gezichtenboek te laten inloggen om zo informatie te krijgen ;-) ?)

bewerkt door draculix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas is het op dit moment niet voor iedereen opgelost. Zojuist (5 minuten geleden) kon ik nog inloggen en nu, na een herstart van de computer, lukt dat niet meer.

Hopelijk duurt het niet lang meer. De verslaving is groot en de ontwenningsverschijnselen beginnen al te kriebelen.

(Zou het een truckje zijn om iedereen toch via gezichtenboek te laten inloggen om zo informatie te krijgen ;-) ?)

 

 

Precies dat bedoel ik zie draadje http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19712 :bag::bag:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...