hooningkorf Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Gc.com heeft facebook gelinkt aan ons account moeten wij hier wel blij mee zijn ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Ik snap je niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Gc.com heeft facebook gelinkt aan ons account moeten wij hier wel blij mee zijn ?? Mijn gezicht kan er wel mee door. Hoe het met jouw gezicht zit weet ik niet ........... Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Ik snap je niet... Je kan op gc.com nu ook inloggen met je facebook account en paswoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Gc.com heeft mijn account niet gelinkt aan Facebook. Waarom jouw account wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 24 april 2012 Auteur Share Geplaatst 24 april 2012 (bewerkt) Ik snap je niet... je heb nu de keuzen via facebook in te loggen en kan je alles delen met ander facebook/cachers' een KEUZE dus het hoeft niet 24 april 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Linke soep. Ik zou .com maar nooit benaderen via facebook. Je weet nooit wie er allemaal meekoppelt. Thex van het actiecommitee: haal geocachen niet uit de anonimiteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 24 april 2012 Auteur Share Geplaatst 24 april 2012 (bewerkt) Gc.com heeft facebook gelinkt aan ons account moeten wij hier wel blij mee zijn ?? Mijn gezicht kan er wel mee door. Hoe het met jouw gezicht zit weet ik niet ........... Antarctica je gezicht wel MAAR je oren tjongen tjongen 24 april 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 (bewerkt) Ah, ik snap het. Dus nu gaat gc.com dingen op Facebook voor ons plaatsen zodra we loggen enzo. Slim. Zo weet binnen no-time de hele wereld wat geocachen is. Een stijging van 100% aan gebruikers in twee maand, voorspel ik. Grounspeak gaat geld verdienen zo. Slim! Slim! Slim! Slim! en ook een beetje jammer, toch? 24 april 2012 bewerkt door Casteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Ah, ik snap het. Dus nu gaat gc.com dingen op Facebook voor ons plaatsen zodra we loggen enzo. Slim. Zo weet binnen no-time de hele wereld wat geocachen is. Een stijging van 100% aan gebruikers in twee maand, voorspel ik. Grounspeak gaat geld verdienen zo. Slim! Slim! Slim! Slim! en ook een beetje jammer, toch? Shit, nu gaat iedereen op feestboek om filmkokertjes zeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Thex van het actiecommitee: haal geocachen niet uit de anonimiteit Mag ik meedoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 24 april 2012 Auteur Share Geplaatst 24 april 2012 (bewerkt) pling antarctica heeft een cache gevonden ! pling odlaniger heeft een cache gevonden ! pling de fam heeft een cache gevonden ! pling casteel heeft een cache gevonden ! pling thex heeft een cache gevonden ! en dat gaat dan de hele dag door 24 april 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 (bewerkt) Pfffffffff, blij dat ik geen facebook heb! Antarctica Edit: tikfout (ik schrijf van schrik m'n eigen naam verkeerd) 24 april 2012 bewerkt door antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 24 april 2012 Auteur Share Geplaatst 24 april 2012 (bewerkt) Pfffffffff, blij dat ik geen facebook heb! Antarctica Edit: tikfout (ik schrijf van schrik m'n eigen naam verkeerd) neem dan ook niet zo'n moeilijke naam doe dan gewoon jan VEEL beter of X 24 april 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 24 april 2012 Auteur Share Geplaatst 24 april 2012 best wel vervelend die knop zo dicht bij het inloggen bij GC.com je druk bij elke keer op de facebook knop bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden