Spring naar bijdragen

Loggen Op Gc.com In Buitenland Met Dongel


myrlot

Aanbevolen berichten

Bellen kan je altijd wel (das 1g of 2g) maar voor internet is 3g toch wel het minimale.

onzin.

 

ik heb op mijn Android Rabomobiel met een GPRS bundel. gebruik ik ook wel eens als modem op mijn laptop, zolang je niets van youtube en zo download gaat internetten / mailen prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je GSAK hebt, dan kun je vooraf je logjes klaar maken en vervolgens in één reeks alles op geocaching.com gooien.

 

Je kunt in GSAK je logs schrijven en die gooit ze in 1x bij de juiste cachepagina's online?

Misschien wil je mij daar in een PM meer uitleg over geven hoe we dat kunnen doen?

 

 

In GSAK heb je de zogenaamde user notes sectie en daaronder de logsectie. In die logsectie schrijf je je logje. Gewoon laten staan, totdat je ze allemaal gedaan hebt. Vervolgens druk je rechtsonder op het knopje "log cache". Er gaat dan een macro lopen, die je per cache direct naar de juiste logpagina op geocaching.com leidt. (Er zijn verschillende macro's, die je kunt vinden op de macro pagina van GSAK, maar in principe werken ze ongeveer hetzelfde...) Vervolgens met Ctrl V het logje invoeren, bevestigen en de pagina verlaten. Automatisch gaat de macro nu naar de logpagina van de tweede cache enz. enz. Dat werkt prima en scheelt wat tijd, want je hoeft online niet meer na te denken.... Ik vind het wel prettig de caches eerst oflline op mijn gemak met een bak koffie uit te werken.... Overigens geldt dit niet voor de "TFTC" logger.... Die is sneller klaar als hij het rechtstreeks online doet..... Maar of de leggers daar blij mee zijn.....?????

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn sinds kort aan het stoeien met de app George Bucket.

Hier mee kun je thuis al coaches op je tablet zetten en dan in het veld loggen. Vervolgens kun je er voor kiezen om direct te loggen of te wachten tot je weer internet hebt. Op je .com profiel komt een melding dat er nog logs open staan.

Het is nog pril, maar tot nu toe lijkt het te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...