Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ik heb een vraagje, ik heb twee verschillende profielen, wandelen en fietsen.

heb daar de plaatjes voor gevonden.

nu heb ik ze ook als achtergrond bij mijn profiel staan, so far so good.

maar nu zijn die plaatjes haast niet te zien omdat er natuurlijk 6 pictogrammen voor staan.

is het niet mogelijk om het eeste scherm helemaal blank te krijgen zodat het symbool van het profiel mooi in zicht is.

of slecht 1 pictogram, b.v. wissel profiel.

bvd

Bert

Geplaatst

Dafuq? Wat voor profiel, op welke achtergrond, welke 6 pictogrammen, op welke site en welke schermen? :blink:

Geplaatst

Dafuq? Wat voor profiel, op welke achtergrond, welke 6 pictogrammen, op welke site en welke schermen? :blink:

Topicstarter bedoelt waarschijnlijk zijn Garmin-GPS met profielen (Oregon bv.). Volgens mij is het niet mogelijk om een leeg scherm met alleen de profielafbeelding te tonen. Dat kan alleen als je alle menu-keuzes uit het profiel haalt, maar dat lijkt me ook niet zo'n handige actie.

Geplaatst

Ik heb de plaatjes aangepast. Voor mijn (lig)fietsprofiel. Heb ik het verplicht ligfietspad bord (Zie het favicon op http://toni.technetium.be ) in de hoeken van het plaatje gezet. Voor het geocachingprofiel, gebruik ik het favicon van geocaching.com. Omdat die in de hoekjes staan, zijn ze altijd zichtbaar naaste de ikonen van de functie"toetsen"

Wellicht een idee waar je ook iets aan hebt.

Tc

Geplaatst

Topic werd geplaatst in het subforum 'Oregon'. Dus dat lijkt me wel duidelijk... Behalve als je geen ervaring hebt met de Oregon natuurlijk, dan is dat over de pictogrammen wat minder snel duidelijk.

Geplaatst

Topic werd geplaatst in het subforum 'Oregon'. Dus dat lijkt me wel duidelijk... Behalve als je geen ervaring hebt met de Oregon natuurlijk, dan is dat over de pictogrammen wat minder snel duidelijk.

ahh excuses, dat had ik niet gezien :blush:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...