Spring naar bijdragen

Is Er Iemand Uit Haaksbergen Of Omgeving..


marben

Aanbevolen berichten

Is er misschien iemand uit Haaksbergen of omgeving die ons wil helpen met het instellen van de garmin etrex 20 en ons uitleg wil geven over het gebruiken van een GPS? Wij willen graag als gezin deze hobby gaan uitoefenen maar kennen (volgens ons) helaas niemand die al met deze hobby bezig is en we zijn totaal niet bekend met de GPS. Wie oh wie wil ons op weg helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Twee jaren geleden was ik ook een beginneling, maar met de gebruiksaanwijzing ben ik een heel eind gekomen. Verder is het vooral een kwestie van thuis en in het veld oefenen en ervaring opdoen met je GPS. Ik heet weliswaar Waanders, maar woon niet in Haaksbergen al komen mijn voorouders daar wel vandaan. In de 17de eeuw waren daar alle herbergen van mijn voorouders. Zij waren allemaal bierbrouwers. Maar dat terzijde, ik ben dus niet in de buurt om je te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie tips, ik heb de nederlandse gebruikershandleiding uitgeprint en nogmaals doorgenomen en we zijn vanavond op pas gegaan en jawel 3 caches gevonden met behulp van de GPS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...