Pocileh Geplaatst 9 april 2012 Geplaatst 9 april 2012 Zoals de meesten wel zullen weten is er in het GSAK forum op de GSAK website veel hulp te vinden. Op dat forum zijn ook een drietal documenten te vinden die een simpele handleiding voor het eerste gebruik van GSAK leveren. Die documenten zijn niet uitputtend, maar bedoeld als een eenvoudige inleiding in het gebruik van GSAK. Een paar jaar geleden heb ik die vertaald in het Nederlands en die vertalingen werden door Clyde England aan de site toegevoegd. Helaas was er op de layout van die documenten nogal wat aan te merken doordat ze vanuit Wordperfect omgezet werden naar een Word document. Recentelijk werden de oorspronkelijke (engelstalige) documenten door Clyde ook hier en daar wat aangepast. Aanleiding genoeg dus om het hele spul eens te herzien. De herziene stukken zijn nu in PDF-vorm op de site gezet en dus ook beschikbaar. Je kunt ze HIER vinden.
Erjeetje Geplaatst 9 april 2012 Geplaatst 9 april 2012 Ik wist niet eens dat er een Nederlandse handleiding was. Heel erg bedankt dus, voor de tip. Ik ga de handleidingen gelijk downloaden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden