antarctica Geplaatst 5 april 2012 Auteur Share Geplaatst 5 april 2012 Dreigen; als ik niet ........... dan .............. Maar laat ze maar komen (ik heb 140 getuigen en zwart op wit bewijs). Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 141! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 (bewerkt) 141! Oke oke zal niet lu...ig doen 142 dan ik doe ook mee 5 april 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 5 april 2012 Auteur Share Geplaatst 5 april 2012 Humor tijdens het cachen: tijdens het lopen van Wie is de mol, komen we een aantal keren een rare vent tegen die ons eigenlijk een beetje in de weg zit (we komen hem steeds op het zelfde punt tegen, waar volgens ons de cache ergens moet liggen). Die eigenaardige vent blijkt later de eigenaar van De Mol te zijn. Achteraf kon ik er wel om lachen! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Humor tijdens het cachen: tijdens het lopen van Wie is de mol, komen we een aantal keren een rare vent tegen die ons eigenlijk een beetje in de weg zit (we komen hem steeds op het zelfde punt tegen, waar volgens ons de cache ergens moet liggen). Die eigenaardige vent blijkt later de eigenaar van De Mol te zijn. Achteraf kon ik er wel om lachen! Antarctica Gelukkig je lacht weer ondanks alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Antarctica, wat heb je nu weer uitgevreten? Weer een waardeloze cache gemaakt onder de naam PN (Paashaas N.....) of een cache met een X(-factor). Sorry voor de onbeschaamdheid, teveel eikeltjeskoffie gedronken (zie mijn flauwekultopic Wie is de Mol?). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Maar waar gaat hij over ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Wat houd(t) je bezig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Wat houd(t) je bezig.. #de-fam je weet het niet he d of t hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 In deze context met dt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Bananen republiek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Bananen republiek.... It's Peanut Butter Jelly Time! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DummiesNL Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Ik pleit voor meer humor hier op het forum! Gewoon af en toe eens heerlijk kwalleballen! Antarctica Mmmmmmmmmmmmmmmmm, als je nog snel reageert voor de 9e kun je nog met een Geoteam mee doen: http://kwalleballen.blogspot.com / http://www.kwalleballen.nl/index2.html en wat ze vooraf, tijdens en na natuurlijk ook niet vergeten is: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden