Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb sinds een paar maanden een magellan explorist gc en ik begin hem een beetje te begrijpen en het werkt enigzins prima allemaal. Alleen als ik van geocaching.com de caches wil invoeren in de gps gaat dat heel erg moeilijk.

Ik sluit dus de gps aan op de pc en dan kies je de cache en daarbij stuur je dus de gegevens naar de gps. er komt dan een schermpje tevoorschijn en je klikt op downloaden. Heel snel zegt hij het downloaden naar u gps is gelukt en dat doe ik dan zo met meerdere caches.

Als ik dan uiteindelijk de gps loskoppel en wil bekijken of ze er allemaal instaan dan staat alleen de 1e er maar in. Of misschien hooguit 2.

Heb het ook geprobeerd om als er 1 inzit hem los te koppelen en weer overnieuw te verbinden, maar ook dat werkt niet.

Wat doe ik nou verkeerd?

Geplaatst (bewerkt)

ik ben niet bekend met deze gps maar zit het aantal waypoints niet aan zijn max.

bewerkt door de tuutjes
Geplaatst

Wanneer de bestanden zonder enige problemen zijn overgezet op de GPS, dan zijn ze hoe dan ook ergens weggeschreven op de GPS.

Misschien kan je GPS uitlezen als deze is aangesloten op de computer, dan weet je ook in welke map ze geplaatst zijn.

Geplaatst

Ik neem aan dat je vanaf de cachebeschrijving op geocaching.com de 'send to gps' functie gebruikt. Zendt deze functie wel meerdere waypoints? Of alleen het coördinaat bovenaan de cache-pagina? Maakt het nog verschil of je PM bent of niet?

Geplaatst

Ja ik doe precies zoals jij zegt en hij stuurt ook de meerdere waypoints mee zoals bij een multi. En ik ben ok een PM dus dat moet niks uitmaken toch?

Ik heb er nu zeg maar ongeveer 25 caches opstaan waarvan een paar multi's. Zou het dan kunnen dat het aantal waypoints teveel is op de gps? Ik dacht juist dat je er heel veel op kon zetten.

En andere mappen heb ik er niet op van waar ze zouden kunnen staan.

Geplaatst (bewerkt)

Ik weet niet waar de Caches zijn die je ingevoerd hebt.

Maar bij mij is het zo (Garmin 60 dinges) dat Caches die niet in de buurt staan niet in je lijstje staan.

Als ik echter met de kaart naar 'de plek' schuif, dan staan ze er wel op.

Als je dan 'in de buurt bent' (fysiek, dus met Gps) dan komen ze vanzelf in het lijstje te staan.

bewerkt door ikke
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...