team nessa Geplaatst 24 september 2012 Share Geplaatst 24 september 2012 Disabled loggen, al is de cache weg, als je de puzzel maar hebt opgelost gewoon loggen De Cock Net zo makkelijk is het om onder de boom te staan zonder ladder Boom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 24 september 2012 Share Geplaatst 24 september 2012 Oke. Dat is echt van de gekken. Als co zou ik dan wel de logs weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 24 september 2012 Share Geplaatst 24 september 2012 Belachelijk! Weggooien die logs! Waarom durven we niet duidelijker te zijn in dit soort situaties? Alles voor de puntjes? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indy & Jones Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Dit is gewoon lachwekkend!!! ALsof ze hun brood moeten verdienen met een puntje!!! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Klus Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Een gearchiveerde cache loggen is niet de bedoeling, want een cache die gearchiveerd is, is geen geocache meer. Het feit dat er nog een logboek ligt is niet relevant. Ah, ik schuif een stoel aan en pak de popcorn er bij. Dit kan weer een nieuwe discussie opleveren... LOL <..vind ik leuk..> Ondertussen zijn de popcorn en borrelnootjes vervangen door de pepernoten en brand de kachel ook weer, mmmm gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Klus Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 V.w.b. de kant waar dit draadje nu heen gaat: als er niet op een papiertje is gelogd, dan inderdaad ook niet digitaal loggen met een FOUND. Dus: mee eens 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden