MacDD Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 In mijn stats gemaakt met GSAK komen de aantal founds van mijn eigen caches niet overeen met de werkelijke aantal founds. Scheelt tot 100 per cache. Hoe kan ik de logs kolom aanpassen in GSAK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goonies Oosterhout Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 Filter maken voor jouw caches en vervolgens refresh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 4 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2012 Filter maken voor jouw caches en vervolgens refresh? Heb een eigen database voor mijn owned caches. Refreshen helpt niet. Krijg nu trouwens een API error als ik refresh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pecako Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 Probeer eens via de tab geocaching.com acces in GSAK en dan get recent logs Zorg wel dat het max aantal logs hoog genoeg staat 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 4 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2012 Probeer eens via de tab geocaching.com acces in GSAK en dan get recent logs Zorg wel dat het max aantal logs hoog genoeg staat Pecako, hartstikke bedankt. Kan ik nu mijn stats updaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 (bewerkt) Krijg nu trouwens een API error als ik refresh Wegens performantieproblemen heeft GS de API tijdelijk uitgeschakeld. >> http://forum.geocach...ndpost&p=310171 4 maart 2012 bewerkt door DanPan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 Een tweede en waarschijnlijk snellere manier om de finds in GSAK correct te krijgen: - gebruik de GSAK-macro FindEraser - vraag op Geocaching.com een MyFindsQuery aan - importeer deze in GSAK Voila; het aantal finds in GSAK moet weer kloppen met die op geocaching.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 @BirdieNL, dat werkt alleen als het je gaat om je gevonden caches. Volgens mij heeft TS het over hoe vaak zijn eigen caches gevonden zijn. Tikkeltje anders dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 5 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2012 @BirdieNL, dat werkt alleen als het je gaat om je gevonden caches. Volgens mij heeft TS het over hoe vaak zijn eigen caches gevonden zijn. Tikkeltje anders dus! Klopt Gravin. Dus heb het met de get logs gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 Al schrijvende bedacht ik dat het inderdaad ook over de owned cache logs kan gaan. Gelukkig is de API weer up & running. Even getest met de 3 caches van MacDD die ik in GSAK heb staan - binnen 1 minuut weer alles bijgewerkt via Get recent logs (:de limiet even verhogd tot 1000). Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 5 maart 2012 Share Geplaatst 5 maart 2012 (bewerkt) Gelukkig is de API weer up & running. Toch niet... Wanneer ik "Get recent logs" gebruik, krijg ik "Error: Not Authorized". Daarentegen, "Refresh cache data" werkt wel. Die gebruikt toch ook de API... Ik vermoed dat GS de API regelmatig terug activeren om te kijken of hun performantieproblemen opgelost zijn. Dus niet... 5 maart 2012 bewerkt door DanPan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden