JanTruus Geplaatst 23 februari 2012 Geplaatst 23 februari 2012 Zins een half jaar werk ik met een garmin 62s. Maar krijg me pijl niet meer op de weg naar een cache. Ik heb hem op het noorde ingesteld. En hij geeft dan een rechte lijn aan naar de cache. Wat is er fout aan mijn instelling. Iemand een idee wat ik fout doe ??????????????
thex Geplaatst 23 februari 2012 Geplaatst 23 februari 2012 Welke pijl. De compas op het geocache dashboard geeft richting aan waar de dichtsbijzijnde cache coordinaat ligt. De compas zelf wijst naar waar je volgende ingestelde waypoint is. Deze moet je overigens wel na iedere batterijwisseling ijken.
antarctica Geplaatst 23 februari 2012 Geplaatst 23 februari 2012 iets van "kaart, instellen, via weg herberekenen"? Antarctica
JanTruus Geplaatst 23 februari 2012 Auteur Geplaatst 23 februari 2012 Nou ik bedoel eigenlijk niet de pijl van compas, maar de pijl die op de kaart staat richting cache. En die krijg ik niet op de weg,maar recht over het land naar cache.
Beukenootje Geplaatst 23 februari 2012 Geplaatst 23 februari 2012 Dan heb je in ieder geval een kaart nodig waarmee je kan routeren op de wegen. Volg daarvoor de aanwijzing van Antarctica
Triskelle Geplaatst 23 februari 2012 Geplaatst 23 februari 2012 Ja maar ... onafhankelijk van welke kaart je ook hebt ... de pijl op de kaart wijst toch altijd naar het noorden (min of meer)? Bedoelt JanTruus wellicht het pijltje van het dashboard naar de dichtstbijzijnde cache? Of misschien het rode bearing pijltje in een datafield dat wijst naar de gekozen bestemming? Pfoe, wat ben ik blij dat ik niet op een helpdesk werk ...
JanTruus Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Geplaatst 29 februari 2012 Het bleek een insteling fout te zijn, Iedereen bedankt voor reactie.
Bob'ke Geplaatst 1 maart 2012 Geplaatst 1 maart 2012 Het bleek een insteling fout te zijn, Iedereen bedankt voor reactie. Wat was het? Soms "lock on road" niet ingeschakeld? Ben benieuwd.
euregio Geplaatst 3 maart 2012 Geplaatst 3 maart 2012 Hey JanTruus,wat voor instellingsfout was het nou?? zou het graag willen weten!!
antarctica Geplaatst 3 maart 2012 Geplaatst 3 maart 2012 Ja, JanTruus, we zijn benieuwd! Zeker gelijk gaan cachen nu alles weer naar behoren werkt? Antarctica
hooningkorf Geplaatst 4 maart 2012 Geplaatst 4 maart 2012 Ja, JanTruus, we zijn benieuwd! Zeker gelijk gaan cachen nu alles weer naar behoren werkt? Antarctica Ik zou wel willen weten welke cache hij is gaan doen misschien wel. X
Aanbevolen berichten