robje64 Geplaatst 25 februari 2012 Auteur Geplaatst 25 februari 2012 Aha! Het eerste write nootje vanuit het Belgische is een feit. Nu nog de eerste Belgische officiele aanmelding. Kijk hier maar voor de log Geogroet, Robje64
Smokey & Bandit Geplaatst 25 februari 2012 Geplaatst 25 februari 2012 In het verleden waren we al eens eerder rondom deze kazerne. Daar hebben we bewezen dat we geschikt bevonden zijn voor de landmacht middels de cache (On)Geschikt GC1NK6P. Het is zeker de moeite waard om ook deze cache tijdens de landmachtdagen event 2012 te doen. Wij hebben toen in elk geval erg genoten en hopen op net zulke mooie tijd op de kazerne. Wij verheugen ons in elk geval op 11 en 12 mei 2012. Smokey & Bandit.
De Haelder Geplaatst 25 februari 2012 Geplaatst 25 februari 2012 Wij verheugen ons in elk geval op 11 en 12 mei 2012. Smokey & Bandit. Volgens mijn gegevens is het 12 en 13 mei
robje64 Geplaatst 25 februari 2012 Auteur Geplaatst 25 februari 2012 Wij verheugen ons in elk geval op 11 en 12 mei 2012. Smokey & Bandit. Volgens mijn gegevens is het 12 en 13 mei Vroeger hield met iets meer rekening met ZULU tijd (voor de ingewijden) Maar dat was een uur vroeger, niet een dag. Hahahaha.... Vergissing denk ik.... Geogroet, Robje64
robje64 Geplaatst 25 februari 2012 Auteur Geplaatst 25 februari 2012 Ik zie dat er genoeg mensen online zijn. Wanneer u hier toch bent. Heeft U ooit in dienst gezeten? Zo ja, welke lichting? En welk onderdeel paraat? Ook al eens ooit in Oirschot gezeten? Dan zult u merken dat het behoooooorlijk veranderd is de laatste jaren. Zelf van 84-3 trouwens... Geogroet, Robje64
PeterAnnemiek Geplaatst 25 februari 2012 Geplaatst 25 februari 2012 (bewerkt) Voor wie het weten wil ; Deze oude stomp zat in 79-1 in Bergen op Zoom rij-opleiding 2 maanden, daarna 2 maanden Vught de bruggenschool en daarna 10 maanden in Wezep bij de Genie , gigantische tijd gehad veel gelachen en ook wel eens een oefening mee gemaakt op de Oirschotse hei, daar een heel peleton stiekum achter in de 4 tonner geladen zodat deze collega's konden douchen en eten bij een PMT in de buurt ,en dat tijdens een oefening LOL. Helaas andere verplichtingen op 11 en 12 MEI anders waren we zeker gekomen, Veel succes gewenst met het event ! Groetjes Peter 25 februari 2012 bewerkt door PeterAnnemiek
GeSi Geplaatst 25 februari 2012 Geplaatst 25 februari 2012 Vroeger hield met iets meer rekening met ZULU tijd (voor de ingewijden) Maar dat was een uur vroeger, niet een dag. Hahahaha.... Vergissing denk ik.... Geogroet, Robje64 Zulu is inderdaad (in Nederland) een uur minder mits we in wintertijd zijn. Tijdens de periode dat we zomertijd hanteren is het zelfs 2 uur minder.
robje64 Geplaatst 25 februari 2012 Auteur Geplaatst 25 februari 2012 Vroeger hield met iets meer rekening met ZULU tijd (voor de ingewijden) Maar dat was een uur vroeger, niet een dag. Hahahaha.... Vergissing denk ik.... Geogroet, Robje64 Zulu is inderdaad (in Nederland) een uur minder mits we in wintertijd zijn. Tijdens de periode dat we zomertijd hanteren is het zelfs 2 uur minder. En je lichting? En je plaatsing? hihihi Geogroet, Robje64
getzie family Geplaatst 25 februari 2012 Geplaatst 25 februari 2012 (bewerkt) Oooooooooooo waren de winkels daarom dicht als we in Duitsland op oefening waren. 87/3 43 Herst, cie staf. 25 februari 2012 bewerkt door getzie family
yurrie-currie Geplaatst 25 februari 2012 Geplaatst 25 februari 2012 Hmmm.... das lang geleden 86-4 Haarlem - kok Rosendaal - Chauffeur En de rest van de tijd vervelen in het belasting paradijs Rheindalen nabij Mochengladbach Greetz yurrie-currie
robje64 Geplaatst 25 februari 2012 Auteur Geplaatst 25 februari 2012 Hmmm.... das lang geleden 86-4 Haarlem - kok Rosendaal - Chauffeur En de rest van de tijd vervelen in het belasting paradijs Rheindalen nabij Mochengladbach Greetz yurrie-currie En wel ooit op de kazerne in Oirschot geweest?
keske27 Geplaatst 25 februari 2012 Geplaatst 25 februari 2012 (bewerkt) Hallo all, Weer een beetje verder met het regelen van een plekje op de open landmacht dagen. We zijn er dus voor 99% ook aanwezig. (Met dank aan Kap. Smits) 25 februari 2012 bewerkt door keske27
robje64 Geplaatst 25 februari 2012 Auteur Geplaatst 25 februari 2012 Hallo all, Weer een beetje verder met het regelen van een plekje op de open landmacht dagen. We zijn er dus voor 99% ook aanwezig. (Met dank aan Kap. Smits) Goed voor jullie en je afdeling! Heeft het contacten dus nog een beetje nut gehad? Geogroet, Robje64
de-fam Geplaatst 25 februari 2012 Geplaatst 25 februari 2012 Ook ik heb voor mijn nummertje op moeten draven. 81-2 De eerste 4 maanden in Ede. en de laatste 10 in Duitsland bij het 41e paluabt als richter op de prtl (pruttel) oftewel pantser rups tegen luchtdoelen. oirschot ook 1 keer geweest, maar kan me er eerlijk gezegd niks meer van herinneren.
Phoenix-night Geplaatst 25 februari 2012 Geplaatst 25 februari 2012 Wordt hier naar rang en onderdeel gevraagd? Tltnt 101 gnggp (lichting maart 1914). PN
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden