Spring naar bijdragen

Landmachtdagen Event 2012


robje64

Aanbevolen berichten

Nee, hoor! 'Onze' Belgen kwamen níét per schip. Natuurlijk lagen er héééél vééééél schepen tijdens het Marinedagen Event. Maar deze Belgen waren gewoon over de openbare weg gekomen :yes: Ik ben het eens met Robje64, dat de Landmachtdagen vanuit België goed te bereiken valt. Eigenlijk verwacht Kikker nog heel veel belgische- duitse- en nederlandse cachers die een will attend plaatsen. Echt! Deze kans wil je toch gebruiken??? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

80/5 hier

 

Soldaten en technische opleiding in de Kromhoud en de parate hap monter 3 en 6 tonner bij de 13e Bevo te generaal Winkelman karzerne te Nunspeet

 

Toen ook had ik een grote aversie tegen hypocriete mensen en oneerlijkheid en had geen blad voor de mond, dus als vanzelf weet je dat ik wel erg veel problemen had met alles wat zich “boven” het gewone gepeupel voelde tijdens mijn diensttijd, resulteerde in veel waarschuwingen veel bezoekjes aan bobo’s waar ik op rapport moest komen veel fronsende wenkbrauwen van die gasten, wel veel gezelligheid onder de lotgenoten, kort om ik heb me wel vermaakt die 14 maanden.

 

 

Barny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

80/5 hier

 

Soldaten en technische opleiding in de Kromhoud en de parate hap monter 3 en 6 tonner bij de 13e Bevo te generaal Winkelman karzerne te Nunspeet

 

Toen ook had ik een grote aversie tegen hypocriete mensen en oneerlijkheid en had geen blad voor de mond, dus als vanzelf weet je dat ik wel erg veel problemen had met alles wat zich “boven” het gewone gepeupel voelde tijdens mijn diensttijd, resulteerde in veel waarschuwingen veel bezoekjes aan bobo’s waar ik op rapport moest komen veel fronsende wenkbrauwen van die gasten, wel veel gezelligheid onder de lotgenoten, kort om ik heb me wel vermaakt die 14 maanden.

 

 

Barny

 

 

Barny,

 

op dit event zijn dat wellicht ook militairen, maar we hebben allemaal dezelfde hobby

waarvoor we deze dagen bij elkaar komen.

 

Dus dat gaat ook zorgen voor veel gezelligheid.

Ook wij gaan ons vermaken!

 

Geogroet,

 

Robje64

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

De Fuchs:

 

 

Robje64

 

Dat lijkt me wel wat als oude YP chaufeur/hospik. :thumbup:

:beerchug:

 

Dat zou je denken vanwege de vele wielen die je ziet.

Maar dit is toch een heel ander voertuig Wil.

 

Maar deze is ook te zien tijdens de LMD. Aan de kant van de rijschool. Het OTCRij.

 

Robje64

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste cachers

Ik zie en lees hier verhalen van mensen die ooit in het leger hebben gediend en verschillende rijbewijzen hebben gehaald. Maar nu wil toch wel eens weten of jullie ook goed in de theorie zijn.

Ik heb die verhalen van jullie eens aangekaart bij de chef. Allemaal " oude " chauffeurs van verschillende vtgn(lees voertuigen) een van de vele afkortingen van het leger. Natuurlijk bij een ieder bekend!?

Dus wat hebben we gedaan: IN het Geohouse hebben we voor jullie en natuurlijk voor alle gasten die de Landmachtsdagen bezoeken,een leuke theorie proef op de computers gezet.Wij zeggen dan: Bewijs je rijbewijs. :thumbup:

Ik ben benieuwd wie er nog een voldoende kan behalen voor de theorie kennis van het verkeer.Het is natuurlijk wel zo, dat je je rijbewijs NIET hoeft in te leveren als je een onvoldoende :angry: scoort. Maar het is wel interessant om te kijken wat er de laatste jaren is gewijzigd op verkeers gebied.Dus nu daag ik jullie allen uit om deel te nemen aan deze test. :yes:

Voor deze, Verkeerstheorie Xenofon

 

O ja, weet toevallig iemand wat deze afkorting is:

lupa in de liboza?! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste cachers

Ik zie en lees hier verhalen van mensen die ooit in het leger hebben gediend en verschillende rijbewijzen hebben gehaald. Maar nu wil toch wel eens weten of jullie ook goed in de theorie zijn.

Ik heb die verhalen van jullie eens aangekaart bij de chef. Allemaal " oude " chauffeurs van verschillende vtgn(lees voertuigen) een van de vele afkortingen van het leger. Natuurlijk bij een ieder bekend!?

Dus wat hebben we gedaan: IN het Geohouse hebben we voor jullie en natuurlijk voor alle gasten die de Landmachtsdagen bezoeken,een leuke theorie proef op de computers gezet.Wij zeggen dan: Bewijs je rijbewijs. :thumbup:

Ik ben benieuwd wie er nog een voldoende kan behalen voor de theorie kennis van het verkeer.Het is natuurlijk wel zo, dat je je rijbewijs NIET hoeft in te leveren als je een onvoldoende :angry: scoort. Maar het is wel interessant om te kijken wat er de laatste jaren is gewijzigd op verkeers gebied.Dus nu daag ik jullie allen uit om deel te nemen aan deze test. :yes:

Voor deze, Verkeerstheorie Xenofon

 

O ja, weet toevallig iemand wat deze afkorting is:

lupa in de liboza?! :thumbup:

 

 

Barny,

 

deze theorietoetsen van Bewijs je rijbewijs is echt iets voor het 'normale' volk. :rolleyes:

Voor ons allemaal dus.

Misschien voor jou een leuke uitdaging?

 

Zeker ook omdat je Gele Bussie altijd centraal staat in je hebben en houden.

 

Wellicht dat het een keer leuk is zo'n theorietoets te doen.

 

Ga je de uitdaging aan?

 

Robje64

bewerkt door robje64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Wij heten jullie allen van harte welkom op deze AV namens de BOG.

Namens de BTC willen wij jullie vragen om de BOS goed in de gaten te houden!

 

Omdat de BTO de CI vandaag overneemt en dan gelijk de DT's van iedereen nakijkt

zal hij bij niet correcte kleding het GVT aan laten trekken.

 

Er word tevens HOP uitgedeeld door de MuNoo om een NBC besmetting te voorkomen.

 

Ook zullen de PC, TMD, WZZ en de GVer aanwezig zijn om de PAMAN ABS te bekijken.

Als dit niet in orde is dan valt dit onder RM.

Men kan een VRA indienen als men hulp nodig heeft van WZZ of het VRC.

 

Vergeet dan niet te vermelden dat het hierbij gaat om ZHKH.

Als men dan een afspraak heeft gemaakt bij de Admer, vergeet dan niet mee te nemen de volgende artikelen:

BiBu, KuBu, LaRo en de PluBa.

Men kan dit afgeven in de GaMaCoKa.

 

Was getekend Berel.l.

Gaarne alles invullen met Blenco.

 

P.S Als er vragen zijn kan men zich melden bij de Bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Wij heten jullie allen van harte welkom op deze AV namens de BOG.

Namens de BTC willen wij jullie vragen om de BOS goed in de gaten te houden!

 

Omdat de BTO de CI vandaag overneemt en dan gelijk de DT's van iedereen nakijkt

zal hij bij niet correcte kleding het GVT aan laten trekken.

 

Er word tevens HOP uitgedeeld door de MuNoo om een NBC besmetting te voorkomen.

 

Ook zullen de PC, TMD, WZZ en de GVer aanwezig zijn om de PAMAN ABS te bekijken.

Als dit niet in orde is dan valt dit onder RM.

Men kan een VRA indienen als men hulp nodig heeft van WZZ of het VRC.

 

Vergeet dan niet te vermelden dat het hierbij gaat om ZHKH.

Als men dan een afspraak heeft gemaakt bij de Admer, vergeet dan niet mee te nemen de volgende artikelen:

BiBu, KuBu, LaRo en de PluBa.

Men kan dit afgeven in de GaMaCoKa.

 

Was getekend Berel.l.

Gaarne alles invullen met Blenco.

 

P.S Als er vragen zijn kan men zich melden bij de Bol.

 

Hahaha. Keske27...

 

Nu ben je veel mensen kwijt.

 

Bij navraag kunt u op de dag dat Keske rondloopt bij hem om info vragen.

 

(btw: Paman ABS is inmiddels veranderd in PAMAN ABCDE protocol)

 

Leuk gemaakt. bedankt voor de bijdrage.

 

Robje64

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(btw: Paman ABS is inmiddels veranderd in PAMAN ABCDE protocol)

 

PAMAN en ABCDE zijn inmiddels ook al weer veranderd in SAFE en C-ABDE.

Dit alles volgens de BATLS of TCCC, waarbij tijdens Hot of Warm, SLO wordt behandeld volgens CUF of TFC. Waarbij de eerste C uit de C-ABCD kan worden behandeld met een CAT. SLO kan worden behandeld door een MEDIC, CLS'er, PTLS'er, VIG'er, AMV'er of AMA. Waarna transport volgt met zulu of medivac of casevac richting een geschikte MTF. dit kan zijn een role I t/m role IV.

 

Zijn jullie er nog........?

 

Kom anders tijdens de LAMADA eens langs voor uitleg over bovenstaande bij het hospitaal van 400 GNK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(btw: Paman ABS is inmiddels veranderd in PAMAN ABCDE protocol)

 

PAMAN en ABCDE zijn inmiddels ook al weer veranderd in SAFE en C-ABDE.

Dit alles volgens de BATLS of TCCC, waarbij tijdens Hot of Warm, SLO wordt behandeld volgens CUF of TFC. Waarbij de eerste C uit de C-ABCD kan worden behandeld met een CAT. SLO kan worden behandeld door een MEDIC, CLS'er, PTLS'er, VIG'er, AMV'er of AMA. Waarna transport volgt met zulu of medivac of casevac richting een geschikte MTF. dit kan zijn een role I t/m role IV.

 

Zijn jullie er nog........?

 

Kom anders tijdens de LAMADA eens langs voor uitleg over bovenstaande bij het hospitaal van 400 GNK.

 

 

Touche...

 

thanks voor het ophelderen.

 

Robje64

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...